Bank BNP Paribas szuka agencji kreatywnej do współpracy

2 godzin temu

Bank BNP Paribas ogłosił przetarg na wybór agencji do kompleksowego wsparcia w obszarze mediów społecznościowych. Przetarg jest otwarty – może w nim wziąć udział każdy podmiot spełniający wskazane wymagania. Termin składania ofert do I etapu upływa 10 września b.r.

Bank szuka agencji o szerokiej specjalizacji, która będzie wspierała realizację nowo obranej strategii social mediowej we wszystkich kanałach społecznościowych marki, tj. Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube. Dodatkowo bank planuje rozszerzenie komunikacji również o platformę TikTok.

W przygotowaniu strategii uczestniczyła brytyjska agencja strategiczna „Slice”, prowadzona przez Michael’a Corcoran’a, wcześniej odpowiadającego za viralową komunikację linii lotniczych Ryanair.

Przetarg podzielony jest na II etapy. Do 10 września agencje mogą przesyłać portfolio, w którym szczególnie istotne będzie doświadczenie w obszarze przygotowywania treści video, zwłaszcza na Tik Tok i w formie Instagram Reels. Spośród agencji, które prześlą zgłoszenia do II etapu zostanie wybranych 5 podmiotów. Zadanie, które otrzymają będzie polegało na przygotowaniu kreatywnych konceptów rozwijających strategię komunikacyjną.

Zgodnie z białą księgą przetargów SAR, agencje zakwalifikowane do drugiego etapu, które nie zostaną wybrane, otrzymają rejection fee w wysokości 4000 zł brutto.

Oferty wraz z materiałami (pliki PDF lub linki) i ewentualne pytania dotyczące procedury przetargowej należy kierować na adres mailowy: [email protected].

Na kanałach społecznościowych banku dostępny jest film zachęcający do wzięcia udziału w przetargu Moja agencja zrobiłaby to lepiej!

Źródło: BNP Paribas

Idź do oryginalnego materiału