Bank BNP Paribas z kolejnymi nagrodami. Został laureatem Polish Contact Center Awards 2024

zgarnijpremie.pl 2 miesięcy temu

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w połączeniu z profesjonalizmem konsultantów Departamentu Obsługi Klienta Banku BNP Paribas zostało docenione. Instytucja została nagrodzona w konkursie Polish Contact Center Awards 2024.

Nowoczesne technologie w BNP Paribas

Departament Obsługi Klienta Banku BNP Paribas już od kilku lat korzysta z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Jednym z nich jest Speech Analytics firmy Verint, które analizuje, monitoruje oraz zarządza interakcjami z klientem w trybie on-line. Dzięki niemu konsultanci mają dostęp do analizy ich rozmów z klientami, co pozytywnie wpływa na podnoszenie jakości ich pracy. Oprócz tego wykorzystanie modeli AI umożliwia im dostęp do licznych informacji o kliencie, które pomagają we adekwatnym przeprowadzeniu rozmowy.

„Każdy telefon to inny Klient, inna sprawa, inny problem do rozwiązania. Dzięki temu zadania w Contact Center są interesujące i różnorodne. Klienci nie trafiają do konsultantów losowo. Decydują o tym między innymi algorytmy. Klienci naszego banku, którzy wyrazili zgodę na profilowanie, trafiają do konsultanta, którego styl komunikacji jest najbardziej dopasowany do stylu komunikacji Klienta. Dzięki takiemu dopasowaniu (konsultanta i Klienta) rozmowy przebiegają sprawnie, co pozytywnie wpływa na zadowolenie Klienta oraz poprawia efektywność obsługi” – mówi Marta Gilewska, Dyrektorka Departamentu Obsługi Klienta w Banku BNP Paribas.

Polish Contact Center Awards 2024

Tego typu działania doceniła również kapituła konkursu Polish Contact Center Awards 2024. Bank BNP Paribas otrzymał w nim nagrody w dwóch kategoriach. Pierwszą z nich było wyróżnienie w kategorii Najlepsza technologia wspierająca. Bank zdobył je za „Program dopasowania sposobów komunikacji konsultantów do stylów rozmów Klientów z wykorzystaniem zaawansowanej analityki danych oraz sztucznej inteligencji”. Oprócz tego bank otrzymał nagrodę główną w kategorii Najlepsze doskonalenie organizacji. Nagrodzono w ten sposób wykorzystanie narzędzia Verint do doskonalenia bankowych konsultantów.

„Otrzymane nagrody są potwierdzeniem, iż sposób, w jaki rozwijamy biznes i dbamy o najlepsze doświadczenia Klientów, jest wyjątkowy. Jury konkursu doceniło naszą kreatywność, innowacyjność oraz unikatowość modelu pracy, który wdrożyliśmy i przez cały czas rozwijamy. Źródłem tego sukcesu jest nasza otwartość na zmiany, pozytywne nastawienie, a przede wszystkim kooperacja pomiędzy pracownikami jednostek biznesowych i jednostek wspierających nowe modele pracy: w Pionie Customer Care, Tribe Omnichannel oraz w Centrali Grupy BNP Paribas w Paryżu” – podsumowuje Agnieszka Graczyk, Dyrektorka Zarządzająca Pionu Customer Care w Banku BNP Paribas.

10 lipca 2024 Wiadomości
Bank BNP Paribas z kolejnymi nagrodami. Został laureatem Polish Contact Center Awards 2024
10 lipca 2024 Wiadomości
Cezary Stypułkowski nowym prezesem Banku Pekao. Oczekiwanie na decyzję KNF
Czytaj więcej
13 stycznia 2023 Finanse codzienne – poradniki
Najtańszy sposób na płatności zbliżeniowe z NFC
25 lutego 2024 Finanse codzienne – poradniki
Revolut czy karta wielowalutowa? Co się bardziej opłaca?
9 grudnia 2022 Finanse codzienne – poradniki
Jak oszczędziłem 30 minut na płacenie rachunków przez aplikację bankową?
5 października 2023 Finanse codzienne – poradniki
5 promocji bankowych na jesień. Ponad 2000 zł premii do odebrania na dowolny cel!
Idź do oryginalnego materiału