Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie od wielu lat plasuje się w czołówce sektora polskiej spółdzielczości bankowej.
Silna i stabilna pozycja w dynamicznie zmieniającym się sektorze banków spółdzielczych to efekt ponadstuletniej historii działalności PBS. Opiera się ona na fundamentach przyjętej polityki, tj. zaangażowania w sprawy lokalnej społeczności, budowania długoletnich relacji, a także otwartości na wdrażanie nowoczesnych technologii.
Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie prowadzi swoją działalność w sieci 15 placówek sprzedażowych, na terenie trzech województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego. Wybrana lokalizacja placówek nie jest przypadkowa, bowiem znaczną część portfela klientów banku stanowi sektor AGRO oraz podmioty gospodarcze; dlatego placówki banku znajdują się zarówno w miejscowościach wiejskich, jak i średnich i dużych miastach.
Dbałość o nowoczesny wizerunek to jeden z priorytetów prowadzonej działalności. Dzięki wdrażaniu nowych kanałów komunikacji z klientem, bank stawia czoła zmieniającym się oczekiwaniom odbiorców usług. Inwestycje w wykorzystanie nowoczesnych technologii pozwalają na dynamiczny rozwój, budowanie przewagi konkurencyjnej oraz zwiększanie efektywności działania.
Obok rozwoju infrastruktury IT oraz dostosowaniu oferty do gwałtownie zmieniających się potrzeb klientów, Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie jako priorytet traktuje wszelkie działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Wieloletnia historia zobowiązuje do szczególnej solidarności międzypokoleniowej, a co za tym idzie – znamiennej odpowiedzialności społecznej oraz zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Panele fotowoltaiczne na budynkach placówek banku, pompy ciepła, a także szerokie działania w zakresie zmniejszenia ilości zużycia papieru w swojej działalności, to tylko nieliczne z działań, jakie bank podejmuje, by swój biznes nazywać „odpowiedzialnym”.
PBS Kwidzyn to stabilny i bezpieczny partner w biznesie, a także nowoczesny i przyjazny bank dla wszystkich segmentu klientów.