Bank Millennium rusza z nową kampanią reklamową

8 godzin temu

Między pragnieniami a możliwościami da się znaleźć równowagę. Bank Millennium podpowiada młodym jak w sprytny sposób mogą realizować swoje marzenia. Rusza kampania reklamowa „Być i mieć”.

Poznajmy historie grupy młodych ludzi, którzy chcą podbić świat. Ambicje i marzenia zamieniają w dającą euforia i satysfakcję rzeczywistość. Korzystają z różnych produktów bankowych, aby znaleźć sposoby na to by „Być i mieć”. W najnowszej kampanii reklamowej Banku Millennium zobaczymy jak młodzi wydając pieniądze, jednocześnie znajdują oszczędności, jak jeżdżąc za granicę, szukają produktów bez dodatkowych opłat i prowizji.

Początkująca piosenkarka, przyszła behawiorystka psów, fan piłki nożnej, gamer, miłośniczka gotowania, ale również pracująca studentka entuzjastka mody – te z pozoru różne osobowości naszej kampanii, łączy wspólny mianownik – poszukiwanie pasji lub zajęcia, które pochłonie całe ich życie. Młodzi ludzie korzystają z oferowanych przez Bank Millennium nowoczesnych i inteligentnych produktów. Chcieliśmy to zaangażowanie w naszej kampanii pokazać, aby inspirować innych do odkrywania nowoczesnego świata finansów. Sięgnęliśmy po dopiero zyskujących popularność twórców internetowych, którzy wyróżniają się w social mediach autentycznością, ciekawym hobby i dążeniem do realizacji swoich celów. Pokazują, iż osiągalne jest znalezienie równowagi między marzeniami a możliwościami. Zgodnie z hasłem naszej kampanii „Być i mieć”. – podkreśla Beata Krupińska, dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku Millennium.

Zaangażowani w akcję mikroinfluencerzy na swoich kanałach społecznościowych pokażą, w jaki sposób korzystają z pomocnych produktów bankowych. Jak zwroty za zakupy, konto Millennium 360°, Konto Oszczędnościowe Profit, usługa wielowalutowa Banku Millennium oraz inteligentna aplikacja mobilna pomagają im realizować marzenia o zagranicznych wyjazdach, nowym sprzęcie czy spełnianiu kulinarnych fantazji. Seria filmów wyprodukowanych wspólnie z agencją Liquid Thread i domem produkcyjnym Truskavka będzie emitowana na Youtube, TikToku i Instagramie. Kampania pojawi się również na formatach display oraz nośnikach digital out of home wraz z towarzyszącym kampanii hasłem „Być i mieć”. Za przygotowanie strategii mediowej odpowiada dom mediowy Starcom.

Idź do oryginalnego materiału