Zaprezentowano wyniki raportu „The European Banking CX Index”, tworzonego przez renomowaną firmę doradczą Forrester. Bank Millennium zajął w nim wysokie ósme miejsce.
„The European Banking CX Index”
CX Index to raport realizowany corocznie od 2016 roku. By go stworzyć, Forrester przeprowadził ankietę wśród ponad 18 tysięcy klientów 60 europejskich banków. Oprócz Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii badanie po raz pierwszy przeprowadzono w Polsce i Holandii. Customer experience (CX) jest sumą wszystkich doświadczeń klienta w kontakcie z daną firmą.
Dobre wyniki Banku Millennium
W tegorocznej edycji rankingu Bank Millennium zajął ósme miejsce, uzyskując 73,1 punktów na 100 możliwych. To wynik lepszy niż europejska średnia, która wynosiła w tym roku 64,7 punktów. W części raportu, która dotyczyła doświadczeń klientów podczas korzystania z aplikacji mobilnej, Bank Millennium zajął siódme miejsce. Instytucję doceniono szczególnie za program zwrotów za zakupy online dostępny w aplikacji.
„Raport Forrester jest uznanym w branży benchmarkiem efektywności w staraniach podejmowanych przez organizacje na rzecz budowania pozytywnych doświadczeń klientów. Wysoka pozycja jest kolejnym dowodem uznania dla wysiłków, jakie podejmujemy w Banku Millennium na rzecz spełniania potrzeb naszych klientów i zapewnienia im najwyższej jakości obsługi. Klientocentryczność jest fundamentem naszej działalności i wynikiem realizacji przemyślanej długoterminowej strategii. Cieszy, iż te pozytywne doświadczenia klientów budują spójnie zespoły w oddziałach i placówkach w całym kraju, ale również innowacje i rozwiązania cyfrowe, które nieustannie wdrażamy” – mówi Antonio Pinto, członek zarządu Banku Millennium.