Klienci i pracownicy są bohaterami kampanii, którą prowadzą Banki Spółdzielcze z Grupy BPS. Jej hasło przewodnie to „Załatw to po sąsiedzku”.

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS stawiają na autentyczność
W nowej kampanii, którą prowadzą Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wystąpiło 224 klientów i taka sama liczba pracowników banku. W ten sposób instytucja chce zadbać o autentyczność prowadzonych działań. Prace nad kampanią trwały kilka miesięcy, a nagrań dokonywano w 28 polskich miastach.
„Ta kampania to kontynuacja naszej strategii, którą realizujemy od 2020 roku. Do ogólnopolskich działań reklamowych dokładamy teraz lokalne spoty, które będą emitowane w rejonie działalności danego banku spółdzielczego – na platformie YouTube oraz w ramach telewizji adresowalnej. Dodatkowo poszczególne Banki Spółdzielcze mogą je wykorzystywać we własnych akcjach – np. w swoich mediach społecznościowych. Centralna produkcja pozwala nam ograniczyć koszty, zachowując wysoką jakość materiałów i spójność z kampanią ogólnopolską emitowaną m.in. w TV” – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS.
Emisja
Emisja reklam rozpoczęła się do 10 czerwca. Z różną częstotliwością będzie trwała do jesieni. Każda z reklam zawiera indywidualne zaproszenie do konkretnego Banku Spółdzielcze z Grupy BPS. Mimo jej przygotowania przez Bank Zrzeszający udało się w ten sposób zachować jej lokalny charakter. Efekt ten osiągnięto dzięki połączeniu możliwości AI z ludzkim i sąsiedzkim motywem. Ten powstał przez zaangażowanie lokalnych ambasadorów marki w osobach jej klientów i pracowników.
Źródło grafiki: Bank BPS

Banki Spółdzielcze z Grupy BPS z nową kampanią. „Załatw to po sąsiedzku”

Płacę z iPKO ze zmianami. Informacja PKO BP
Czytaj więcej

Jak uniknąć zajęcia rachunku bankowego?

5 promocji bankowych na wakacje. Czeka choćby 2250 zł premii!

Przenoszenie konta osobistego przy zmianie banku – jak to zrobić?
