Banki zapewniły Bitcoinowi świetny marketing

1 rok temu

Każdy bank, który upada, każdy bank, który otrzymuje pomoc od rządu, każdy bank, w którym jest choćby małe zamieszanie, wzmacnia markę Bitcoin.

Kryzys bankowy dobry dla Bitcoina

David Lin z The David Lin Report rozmawiał z Jamesem z InvestAnswers. Stwierdził on, iż Bitcoin jest w tej chwili świadkiem najlepszej kampanii marketingowej w historii. Zdaniem analityka trwający kryzys bankowy doprowadził do zwiększenia wskaźnika akceptacji Bitcoina, ponieważ ludzie szukają bezpiecznej przystani.

Jego hipoteza może być uzasadniona po prostu patrząc na liczby. Jest tylu nowych użytkowników przychodzących jak podczas hossy w 2021 roku, a kurs BTC odnotował w tym roku spore wzrosty.

“Podczas tego kryzysu z ostatnich 10 dni, mieliśmy do czynienia z najszybszym wzrostem nowych portfeli Bitcoin. I oczywiście Bitcoin wzrósł o 70% w ciągu ostatnich 90 dni. To jest niezwykły ruch.”

Liczba nowych użytkowników jest często mierzona przez nowe portfele, ponieważ są to dane dostępne na blockchainie.

Małe zaufanie do akcji i obligacji

James wydaje się również rozumieć, dlaczego Bitcoin zyskuje popularność:

“A pytanie, przed którym stają ludzie, jak powiedziałeś, jest genialne: co robisz, ok? Nie mogę ufać bankom, nie mogę ufać obligacjom, ponieważ rząd USA drukuje pieniądze jak szalony, więc będą one spadać jak szalone. Tak, mogę dostać 3,5% lub 4%, ale siła nabywcza w ujęciu realnym spada o 14%. Co mam zrobić? Czy włożę je na giełdę? Cóż, wszyscy mówią, iż zmierzamy do recesji, więc giełda się załamie”.

Najlepsza kampania marketingowa w historii dla Bitcoina

James mówi, iż ludzie szukają alternatywnych inwestycji, gdzie establishment ma mniejszy uścisk.

“Gdzie mogę znaleźć twarde aktywa? Widzieliśmy, jak złoto wzrosło powyżej 2000 dolarów na kilka godzin. I to jest przykład dokładnie tego, czego ludzie szukają. Chcą znaleźć tę twardą bezpieczną przystań dla aktywów, gdzie mogą umieścić gotówkę do pracy. I właśnie dlatego postrzegamy Bitcoina jako nową klasę aktywów (…)”.

Bitcoin prosperuje tam, gdzie banki zawodzą, a James mówi, iż jest to darmowa reklama.

“Bitcoin jest prawdopodobnie świadkiem swojej najlepszej kampanii marketingowej w historii. Został on zbudowany podczas ostatniego kryzysu finansowego. Został zaprojektowany z myślą o kryzysach finansowych. I właśnie dlatego radzi sobie tak dobrze.”

BeInCrypto Polska - Banki zapewniły Bitcoinowi świetny marketing

Idź do oryginalnego materiału