Barbara Pijanowska-Kuras (Credit Agricole): Zwrócenie uwagi na problem nadmiaru plastiku poprzez niestandardowe działania było naszą receptą na sukces

1 rok temu
Na temat kampanii #mniejplastiku i działań podejmowanych przez Credit Agricole w kwestii ochrony środowiska rozmawiamy z Barbarą Pijanowską-Kuras, dyrektor zarządzającą zintegrowaną komunikacją marketingową i korporacyjną w Credit Agricole Bank Polska. Kampania #mniejplastiku prowadzona jest od 3 lat. Jaka idea za nią stoi i skąd pomysł na taką kampanię?
Bankowość indywidualna to w Polsce bardzo nasycony rynek. Niemal każdy dorosły posiada konto bankowe, niektórzy mają ich choćby po kilka. Paleta usług jest podobna i to oczywiście utrudnia wyróżnienie się. Skłonność do zmiany banku jest zatem stosunkowo niska, więc wzrost organiczny stanowi spore wyzwanie, a to nasz cel biznesowy. Na rynku dominują duże polskie banki ze stuletnimi tradycjami oraz marki od lat inwestujące w wizerunek bardzo duże budżety. Za nami stoi jedna z dziesięciu największych grup finansowych na świecie, która również ma ponad 100 lat historii, ale w Polsce pod marką...
Idź do oryginalnego materiału