„Nie ma jednej recepty na sukces – każde miasto ma swoje DNA, a każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia” – mówiła na #scf2025fall Barbara Wójcik z Globalworth Poland. Barbara Wójcik, Globalworth: Sukces to indywidualne podejście do każdego projektu
Zdjęcie: Barbara Wójcik, Asset Management and Retail Leasing Director, Globalworth Poland
„Nie ma jednej recepty na sukces – każde miasto ma swoje DNA, a każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia” – mówiła na #scf2025fall Barbara Wójcik z Globalworth Poland.
„Nie ma jednej recepty na sukces – każde miasto ma swoje DNA, a każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia” – mówiła na #scf2025fall Barbara Wójcik z Globalworth Poland. 


![[ANALIZA] Cushman & Wakefield: polski rynek zdominowany przez najemców z mass marketu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/11/centrum-handlowe.jpg)


![Zielona rewolucja w polskim e-commerce. Czy konsument jest gotów dopłacić za zrównoważony rozwój? [RAPORT]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/10/ecommerce-e-handel-zakupy-omnichannel-adobestock.jpeg)


