Prezydent Joe Biden podpisał ustawę, której celem ma być rozwiązanie problemu zatorów ciężarówek na lotniskach. Nowe przepisy spotkały się z aprobatą amerykańskiego Stowarzyszenia Spedytorów Lotniczych (AfA).
Nowe przepisy usprawnią łańcuch dostaw
AfA, we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Brokerów Celników i Spedytorów (NCBFAA), wielokrotnie zwracało się do administracji Bidena o inwestycje w infrastrukturę w celu ulepszenia łańcucha dostaw i ograniczenia zbędnych opóźnień i kosztów dla społeczeństwa. Podpisana przez prezydenta Bidena nowa „Ustawa o ponownym upoważnieniu Federalnej Administracji Lotnictwa (FAA)” w pewien sposób odpowiada na apele amerykańskich spedytorów.
Jej celem jest modernizacja systemu lotniczego w Stanach Zjednoczonych, co ma nastąpić dzięki przekazaniu aż 105 miliardów dolarów na wydatki dla FAA w ciągu następnych czterech lat. Z tej kwoty aż 19,35 miliarda dolarów trafi na bezpośrednie dotacje na modernizację infrastruktury lotniskowej na ponad 3300 lotniskach w całym kraju.
Podpisanie tej ustawy to dobra nowina. Ciężko pracowaliśmy z naszymi członkami i NCBFAA, aby zapewnić jej poparcie i przyjęcie. Niepotrzebne koszty związane z opóźnieniami i nieefektywnym załadunkiem niosą ze sobą negatywne konsekwencje dla łańcucha dostaw i lokalnych sklepów, co skutkuje wzrostem cen z powodu przestarzałej infrastruktury, która wymaga modernizacji na miarę XXI wieku – powiedział Brandon Fried, dyrektor wykonawczy AfA.
Rok na działanie
Zgodnie z nowym prawem, Biuro Odpowiedzialności Rządowej przeprowadzi rozległą ocenę operacji transportu lotniczego na terenie całych Stanów Zjednoczonych, włączając w to sekcję poświęconą identyfikacji problemów związanych z opóźnieniami ciężarówek oraz brakiem odpowiedniej infrastruktury. Przepisy dają administracji rok na przeprowadzenie tego badania oraz podjęcie niezbędnych kroków w celu rozwiązania tych kwestii.
Stowarzyszenie Spedytorów Lotniczych reprezentuje setki amerykańskich firm zaangażowanych w transport ładunków przez różne etapy łańcucha dostaw we wszystkich rodzajach transportu. Zarówno AfA, jak i NCBFAA, reprezentują przedstawicieli branży spedycyjnej, w tym amerykański sektor transportu drogowego, który w 2021 roku osiągnął wartość 875,5 miliarda dolarów.
Biden znów uderza w Chiny! Nowe cła mocno ich zabolą…
Znajdziesz nas w Google News