Czytelnik "Subiektywnie o Finansach" zdziwił się, gdy pracownica w banku, zanim zaczęła go obsługiwać, poprosiła o dowód do zeskanowania. Uzasadniła to polityką banku, który jakoby uzależnia świadczenie usług od wykonania takiego skanu. Czytelnik wiedział, iż to nadużycie, ale nie był pewny, co dokładnie mówią przepisy o kserowaniu i skanowaniu dowodów i paszportów przez pracowników banków. Zatem czas na przypomnienie: co wolno bankowi, a czego nie wolno? I czy bez skanu dowodu osobistego bank rzeczywiście może odmówić klientowi obsługi?
„Bez skanu dowodu nic tu pan nie załatwi”. Pracownica banku poprosiła klienta o dowód do zeskanowania, bo „taka polityka”. I kto tu nie zna zasad?
1 miesiąc temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- „Bez skanu dowodu nic tu pan nie załatwi”. Pracownica banku poprosiła klienta o dowód do zeskanowania, bo „taka polityka”. I kto tu nie zna zasad?
Powiązane
Podatek u źródła. Wielu przedsiębiorców o tym zapomina
9 godzin temu
OSP Gorzyce Wielkie ma „nową” siedzibę [ZDJĘCIA]
11 godzin temu
Polecane
BJKC Junior Finals. Czwarte miejsce reprezentacji Polski
3 godzin temu
Zakażenia RSV: brak leczenia antywirusowego
4 godzin temu
Jannik Sinner ostrzega rywali. "Wiem, iż jestem mocny"
4 godzin temu
Siła konsekwencji
5 godzin temu
ATP Finals. Alexander Zverev lepszy od Bena Sheltona
5 godzin temu





![OSP Gorzyce Wielkie ma „nową” siedzibę [ZDJĘCIA]](https://wlkp24.info/wp-content/uploads/2025/11/20251109_172331-scaled.jpg)







