Czytelnik "Subiektywnie o Finansach" zdziwił się, gdy pracownica w banku, zanim zaczęła go obsługiwać, poprosiła o dowód do zeskanowania. Uzasadniła to polityką banku, który jakoby uzależnia świadczenie usług od wykonania takiego skanu. Czytelnik wiedział, iż to nadużycie, ale nie był pewny, co dokładnie mówią przepisy o kserowaniu i skanowaniu dowodów i paszportów przez pracowników banków. Zatem czas na przypomnienie: co wolno bankowi, a czego nie wolno? I czy bez skanu dowodu osobistego bank rzeczywiście może odmówić klientowi obsługi?
„Bez skanu dowodu nic tu pan nie załatwi”. Pracownica banku poprosiła klienta o dowód do zeskanowania, bo „taka polityka”. I kto tu nie zna zasad?

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- „Bez skanu dowodu nic tu pan nie załatwi”. Pracownica banku poprosiła klienta o dowód do zeskanowania, bo „taka polityka”. I kto tu nie zna zasad?
Powiązane
Nestlé Polska: Oskarżona o wprowadzenie w błąd konsumentów
1 godzina temu
Polecane
Obwieszczenie Wojewody Dolnośląskiego
57 minut temu
Weronika Falkowska zagra w trzecim finale z rzędu
1 godzina temu
Seul. Dwa mecze Igi Świątek w sobotę?
1 godzina temu
Fejk Tygodnia: szczepionki zmieniają orientację seksualną
1 godzina temu