Czytelnik "Subiektywnie o Finansach" zdziwił się, gdy pracownica w banku, zanim zaczęła go obsługiwać, poprosiła o dowód do zeskanowania. Uzasadniła to polityką banku, który jakoby uzależnia świadczenie usług od wykonania takiego skanu. Czytelnik wiedział, iż to nadużycie, ale nie był pewny, co dokładnie mówią przepisy o kserowaniu i skanowaniu dowodów i paszportów przez pracowników banków. Zatem czas na przypomnienie: co wolno bankowi, a czego nie wolno? I czy bez skanu dowodu osobistego bank rzeczywiście może odmówić klientowi obsługi?
„Bez skanu dowodu nic tu pan nie załatwi”. Pracownica banku poprosiła klienta o dowód do zeskanowania, bo „taka polityka”. I kto tu nie zna zasad?
2 miesięcy temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- „Bez skanu dowodu nic tu pan nie załatwi”. Pracownica banku poprosiła klienta o dowód do zeskanowania, bo „taka polityka”. I kto tu nie zna zasad?
Powiązane
Putin Wszechmocny
1 godzina temu
Ekonomia długowieczności
1 godzina temu
Rząd ma pomysły
1 godzina temu
Polecane
Ale cacko! Radwańska pochwaliła się nowym autem
5 godzin temu
Kiedy kielczanie skorzystają z nowej karty mieszkańca?
5 godzin temu









