Alior Bank przypomina, iż w transakcjach finansowych ważna jest nie tylko ich wygoda, ale także bezpieczeństwo. Obie te funkcjonalności sprawdzą się również podczas zimowych wyjazdów, dzięki aplikacji mobilnej banku.

Bezpieczeństwo podczas zimowych wyjazdów
Zimowe wyjazdy oferują wiele możliwości wypoczynku. Niezależnie od stopnia ich wcześniejszego zaplanowania, wymagają również zaufanych rozwiązań do zarządzania finansami. Jednym z nich jest aplikacja mobilna Alior Banku. Gwarantuje ona wygodę i bezpieczeństwo, które z pewnością przydadzą się także i podczas zimowych podróży.
„Nieustannie rozwijamy naszą aplikację, aby zapewnić klientom jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i wygody. Wiemy, iż podczas podróży, gdy myśli pochłaniają przyjemne chwile i planowanie kolejnych atrakcji, łatwo stracić czujność. Dlatego przypominamy, iż szczególnie wtedy dobrze jest pamiętać o zasadach bezpieczeństwa, by chronić swoje środki” – mówi Przemysław Kędzior, menedżer ds. strategii antyfraudowych z Alior Banku.
Podstawowe zasady
To rozwiązanie przyda się już na etapie planowania podróży. dzięki aplikacji mobilnej Alior Banku klienci mogą w bezpieczny i szybki sposób opłacić rezerwacje i bilety na kolejne elementy wyjazdu. Płatności mobilne i transakcje kartą są monitorowane na bieżąco, a użytkownik otrzymuje powiadomienia, które pozytywnie wpływają na jego bezpieczeństwo. Bank przypomina jednak, by mieć na uwadze zagrożenia, które pojawiają się podczas zakupów w Internecie.
„Warto pamiętać, iż oszuści stosują coraz bardziej wyrafinowane metody. W związku z tym musimy przestrzegać kilku zasad, które pomogą nam się przed nimi uchronić. Najważniejszą zasadą jest, aby zawsze czytać i weryfikować treść komunikatu (SMS lub PUSH), który otrzymujemy podczas zlecania transakcji lub logowania. Dane zawarte w nich muszą być zgodne z tym, co chcemy wykonać. jeżeli są niezgodne, przerwijmy operację i pilnie skontaktujmy się z bankiem. Pamiętajmy również, iż kody BLIK przeznaczone są tylko do płatności, przelewów i wypłat z bankomatu z rachunku klienta. Nie służą do potwierdzenia operacji lub np. sprzedaży w internecie. Ważne jest także, aby uważać na osoby podające się za pracowników banku. Należy zawsze weryfikować, kto dzwoni, np. prosząc o przesłanie potwierdzenia komunikatem PUSH do naszej aplikacji mobilnej lub samodzielnie skontaktować się z bankiem. Dodatkowym elementem jest zabezpieczenie urządzenia trudnym hasłem, PIN-em lub biometrią. Bezwzględnie hasło do aplikacji mobilnej musi być inne niż to, którym odblokowujemy urządzenie” – podsumowuje Przemysław Kędzior.

e-pokwitowania w Banku BNP Paribas. Rewolucja w urządzeniach Planet Cash

Bank Millennium podsumował ostatni kwartał 2024 roku. Dobre wyniki finansowe i biznesowe
Czytaj więcej

Limity przelewów bankowych. Jak zmienić maksymalną kwotę?

Kiedy przelew dojdzie na moje konto? Co to są sesje przelewów?

Idealne konto dla łowców promocji. Mamy 3 propozycje.
