Biedronka wciąż odczuwa skutki wojny cenowej, ale ze sprzedażą jest nieco lepiej

Zdjęcie: | Foto: Artur Szczepanski/REPORTER / East News
W trzecim kwartale sprzedaż Biedronki spadła o 1,9 proc., czyli mniej niż poprzednio. Wciąż wyczuwalny jest wpływ wojny cenowej na rentowność.
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Biedronka wciąż odczuwa skutki wojny cenowej, ale ze sprzedażą jest nieco lepiej
Powiązane
Co tak naprawdę może prezydent? Ekonomista wylicza
1 godzina temu
Kultowy białostocki neon. Walczą o wpisanie go na listę
1 godzina temu
Fiasko Donalda Trumpa. Sondaż nie napawa optymizmem
1 godzina temu
Polecane
Bistro nad zalewem w Pakosławiu. Rozpoczęto remont
1 godzina temu
Bolesne słowa dla Świątek. "To i tak nic nie dało"
2 godzin temu