BIG Andrychów wzmacnia ofertę o marki Douglas i New Yorker

4 dni temu

Podwójny debiut w parku handlowym BIG Andrychów. 28 listopada otwarta została pierwsza w mieście perfumeria sieci Douglas, a także pierwszy w okolicy sklep znanej marki modowej – New Yorker.

W perfumerii Douglas o powierzchni blisko 200 mkw. klienci BIG Andrychów znajdą szeroką ofertę kosmetyków i akcesoriów do makijażu oraz pielęgnacji, zarówno twarzy, jak i całego ciała. Przestrzeń pierwszej perfumerii tej sieci w Andrychowie wyróżniać się będzie nowoczesnym designem i funkcjonalnymi rozwiązaniami sprzyjającymi komfortowym zakupom.

Ofertę modową parku BIG Andrychów wzbogaci również pierwszy w okolicy sklep marki modowej New Yorker o powierzchni 1 300 mkw. Klienci będą mogli wybierać spośród mody sportowej, miejskiej, ubrań wieczorowych, a także bielizny i akcesoriów.

W odpowiedzi na trendy rynkowe

– Tworzenie kompleksowej i atrakcyjnej oferty zgodnej z aktualnymi oczekiwaniami klientów jest jednym z naszych głównych celów strategicznych. Dlatego nieustannie staramy się przyciągać najbardziej pożądane marki, zachęcając je do otwierania sklepów w miastach i regionach, w których wcześniej były niedostępne. Takie podejście zwiększa atrakcyjność naszych obiektów, jak park handlowy BIG Andrychów, czyniąc je ulubionymi miejscami zakupów dla całej rodziny. Cieszymy się, iż zarówno Douglas, jak i New Yorker ponownie zdecydowali się otworzyć swoje sklepy w parkach handlowych BIG. Jest to drugi sklep Douglas i trzeci New Yorker w portfolio BIG. Dziękujemy naszym najemcom za zaufanie.” – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.

BIG Andrychów to największy i najnowocześniejszy park handlowy w regionie. Oferuje w tej chwili 24 000 mkw. GLA z ofertą 30 sklepów, zaś po rozbudowie powierzchnia wynajmowana powiększy się o 1500 mkw. Park handlowy w Andrychowie zbudowany został z dbałością o aspekty środowiskowe i odpowiedzialność społeczną, stanowiąc jedno z najbardziej rozpoznawalnych oraz przyjaznych lokalnej społeczności miejsc w Andrychowie i okolicy.

Oferta BIG Andrychów obejmuje market budowlany Leroy Merlin, nowoczesny supermarket Lidl oraz sklepy marek modowych, obuwniczych, sportowych, RTV i AGD, drogeryjnych. Wśród obecnych w BIG Andrychów marek są m.in. Dealz, Empik, Diverse, Deichmann, Cropp, CCC, 4F, 50Style, Jysk, House, Hebe, KIK, Martes Sport, Ochnik, Media Expert, Pepco, Rossmann, Sinsay, Tedi, Smyk, Vision Express i inne.

W BIG Andrychów klienci znajdą także różnorodną ofertę piekarniczo-cukierniczą oraz gastronomiczną. BIG Andrychów zapewnia klientom także przestronny i darmowy parking na 680 pojazdów oraz komfortową sieć połączeń dla osób wybierających publiczne środki transportu.

Plany na kolejne lata

BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers, założonej w 1994 roku w Izraelu przez Yehudę Neftali, koncentrującej się na rozwoju, obsłudze i inwestowaniu w parki handlowe, centra handlowe, parki logistyczne, projekty biurowe, mieszkaniowe i energię odnawialną. Firma działa w Izraelu, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Czechach i Polsce.

Marka BIG obecna jest na polskim rynku od 2022 roku i aktualnie posiada pięć, w pełni skomercjalizowanych, parków handlowych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim i Ostródzie o łącznej powierzchni 100 000 mkw. GLA. BIG Poland konsekwentnie realizuje ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów związanych z planowaniem otwarć nowych inwestycji handlowych pod marką BIG w całym kraju.

Idź do oryginalnego materiału