Big Cheese Studio odnotowało 0,3 mln zł jednostkowego zysku netto w I kw. 2025 r. wobec 3,22 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
Zysk operacyjny wyniósł 0,6 mln zł wobec 3,35 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 0,69 mln zł wobec 3,46 mln zł zysku rok wcześniej.
„Emitent, zgodnie z ogłoszoną strategią, konsekwentnie poszukuje możliwości rozwoju w obszarze wydawniczym (pierwszy tytuł: 'Chinese Frontiers’), a także dewelopersko-wydawniczym (pierwszy tytuł: 'Baby Blake Guns & Glory’)” – czytamy w raporcie.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,7 mln zł wobec 4,04 mln zł rok wcześniej.
„Spółka odnotowała zauważalny spadek sprzedaży gry 'Cooking Simulator VR’ w istotnym stopniu ze względu na ograniczone wsparcie techniczne i marketingowe podmiotu zewnętrznego współodpowiedzialnego za realizację tego projektu. Emitent wdrożył projekt optymalizacyjny w tym obszarze, oczekując pierwszych efektów w drugiej połowie 2025 roku” – czytamy dalej.
Emitent w dalszym ciągu skupia się na monetyzacji gry „Cooking Simulator” oraz związanej z nią wartości intelektualnej, poprzez opracowywanie dodatku DLC Barbecue do wersji PC, przygotowanie do publikacji nieudostępnionych dotychczas dodatków DLC na konsolach Xbox i Playstation oraz przygotowaniu wersji mobilnej gry „Cooking Simulator”. Kluczowym projektem prowadzonym przez spółkę pozostaje produkcja gry „Cooking Simulator 2”, nad którą prowadzone są dalsze prace, podano również.
Big Cheese Studio to działający od 2018 roku producent i wydawca gier wideo z Łodzi. Głównym akcjonariuszem Big Cheese Studio jest Silk Road Studio. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.
Źródło: ISBnews