Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji Credit Agricole

3 godzin temu

Klienci Credit Agricole kupią bilet na tramwaj czy autobus w aplikacji. To już kolejna usługa w CA24 Mobile, po kantorze i parkingach, która ułatwia załatwianie codziennych spraw.

fot. JÉSHOOTS, Pexels

Opcja kupna biletu w aplikacji na komunikację miejską ułatwi poruszanie się nie tylko mieszkańcom, ale i turystom. Nie trzeba szukać biletomatów czy przysłowiowych kiosków. Wystarczy parę kliknięć w telefonie i można bezpiecznie wsiadać do autobusu czy tramwaju.

– Jestem przekonany, iż każdemu zdarzyło się choć raz wskoczyć w pośpiechu bez biletu do autobusu lub nerwowo rozglądać się w nieznanej nam miejscowości za biletomatem. Teraz bilet mamy w zasadzie zawsze pod ręką, w telefonie. Kupimy go gwałtownie i wygodnie – mówi Marcin Olech, Manager ds. Bankowości Internetowej w Credit Agricole.

Jak kupić bilet

Po zalogowaniu się do aplikacji CA24 Mobile klient może kupić bilet na dwa sposoby. Pierwszy – w zakładce Płatności, a drugi – w sekcji Korzyści i następnie Usługi. Co ważne, przed pierwszą transakcją trzeba aktywować w aplikacji tę usługę, chyba iż klient wcześniej aktywował opcję płacenia za parkingi w aplikacji.

W większości miast z biletu można skorzystać od razu. Podczas ewentualnej kontroli wystarczy uruchomić aplikację i przejść do zakładki z biletami. Aktywny bilet jest widoczny do okazania tylko na urządzeniu, na którym został skasowany. Żeby ułatwić klientom dostęp do biletu, można go dodać do ulubionych. Dzięki temu będzie zawsze pod ręką. Listę miast, gdzie można kupić bilety komunikacji miejskiej, można znaleźć tutaj Miasta | mobilet.pl

Płatności za parkingi

W czasie wakacyjnych wyjazdów przyda się także usługa płatności za parkingi w aplikacji. Korzysta się z niej tak samo prosto, jak kupuje bilet na tramwaj. Aby zapłacić za parking, należy w aplikacji wejść do zakładki Płatności i przejść do usługi, wybrać pojazd z listy lub dodać nowy, wybrać miasto oraz strefę parkowania, a także wybrać rodzaj i czas postoju. Klienci mogą parkować dzięki funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania. Na koniec pozostaje zatwierdzić transakcje PIN-em mobilnym i gotowe. Dla dodatkowego ułatwienia, przy włączonej geolokalizacji, aplikacja podpowie, jaki bilet parkingowy kupić. Przydatną funkcją jest również opcja włączenia powiadomień PUSH dla aktywnego biletu parkingowego, dzięki której aplikacja przypomni klientowi o trwającym lub kończącym się parkowaniu.

Źródło: Credit Agricole

Idź do oryginalnego materiału