Bimba y Lola: segment accessible luxury w sercu Łodzi

12 godzin temu

Hiszpański brand Bimba y Lola – założony przez siostry Domínguez jako kreatywny kolektyw w 2005 roku – z sukcesem umacnia swoją pozycję na polskim rynku. Kluczowym krokiem w rozwoju marki jest otwarcie pierwszego stacjonarnego butiku w Łodzi.

Marka, która zawdzięcza swój dynamiczny wzrost unikalnym projektom torebek i akcesoriów, a następnie rozszerzeniu oferty o odzież i inne dodatki, jest doskonałym przykładem segmentu „accessible luxury”. Bimba y Lola oferuje klientkom designerskie, wyraziste projekty w przystępnym zakresie cenowym, łącząc modę ze sztuką i kulturą, co pozwala jej docierać do szerokiej i świadomej grupy odbiorców.

Nowoczesność i minimalizm

Nowy salon w Łodzi, zajmujący powierzchnię 90 mkw., mieści się na parterze galerii handlowej Manufaktury, w sąsiedztwie innych luksusowych i premium marek, takich jak Pinko czy Tommy Hilfiger. Wnętrze zostało zaprojektowane w nowoczesnym i minimalistycznym stylu, który podkreśla estetykę marki. Charakteryzuje się jasnym drewnem mebli i kolorowymi, charakterystycznymi elementami wystroju (np. dywanami), które nadają butikowi unikalny, ciepły klimat.

Otwarcie w Manufakturze stanowi strategiczny punkt w ogólnopolskiej siatce marki i jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie unikalnym stylem Bimba y Lola wśród łódzkich fashionistek. Marka, posiadająca silny, własny język i estetykę, z pewnością stanie się nowym magnesem dla miłośniczek modowych nowości w regionie.

Idź do oryginalnego materiału