Trzeci kwartał 2025 roku to termin, w którym rozwiązanie BLIK Płacę Później zadebiutuje w PKO Banku Polskim. Instytucja podpisała z operatorem BLIKA list intencyjny w tej sprawie.

BLIK Płacę Później zwiększa zasięg w e-commerce
Metoda płatności BLIK Płacę Później jest w tej chwili dostępna w ponad 20 tys. sklepów internetowych. Dodatkowo jest zintegrowana z agentami rozliczeniowymi, takimi jak PayU, Przelewy24, Tpay, Cashbill, Paymentic, dpay, co stanowi ponad 70 proc. rynku e-commerce w Polsce. Wkrótce do sieci tej integracji dołączy PKO BP.
Integracja z PKO Płacę Później
Bank podpisał list intencyjny w sprawie wdrożenia tej usługi z Polskim Standardem Płatności, który jest operatorem BLIKA. Co ciekawe, porozumienie zakłada, iż w PKO BP pozostanie jedna usługa do płatności odroczonych. Wspólna integracja dotyczyć będzie punktu wejścia do tej usługi. W założeniu klienci, którzy podczas zakupów będą chcieli sfinalizować płatność dzięki ikony BLIK Płacę Później, zostaną przekierowani do aplikacji IKO. Tam będą mogli skorzystać z usługi PKO Płacę Później.
„Zwiększamy dla naszych klientów możliwości korzystania z płatności typu „buy now pay later”. Niebawem będą mogli używać również metody płatności BLIK Płacę Później. Zintegrujemy naszą usługę PKO Płacę później, którą aktywowało już prawie 300 tys. klientów, z rozwiązaniem Polskiego Standardu Płatności. Dla klientów banku w praktyce oznacza to, iż wybierając jako metodę płatności BLIK Płacę Później, gwałtownie i wygodnie skorzystają z naszej bankowej usługi z zakresu płatności odroczonych” – podkreśla Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
Źródło grafiki: PKO BP

BLIK Płacę Później niedługo dla klientów PKO BP. Zapowiedź banku

Księgowy najważniejszy dla przedsiębiorców. Badanie na zlecenie Nest Banku
Czytaj więcej
