Blik Płacę Później w SGB Mobile. Ruszyły testy

17 godzin temu

Spółdzielcza Grupa Bankowa uruchamia pilotaż długo wyczekiwanej usługi BLIK Płacę Później. Funkcjonalność pozwala robić zakupy onlinei płacić za nie choćby do 30 dni później – bez żadnych dodatkowych kosztów.

– BLIK Płacę Później to przełomowa usługa, która daje naszym klientom realną swobodę w zarządzaniu wydatkami. Dzięki niej będą mogli kupować to, czego potrzebują, i decydować o momencie zapłaty – bez ukrytych kosztów czy formalności. To właśnie takie innowacje sprawiają, iż bankowość spółdzielcza staje się jeszcze bardziej dostępna, nowoczesna i dostosowana do rytmu życia współczesnych użytkowników – mówi Błażej Mika, wiceprezes Zarządu SGB-Banku, odpowiedzialny za technologię.

Nową usługę testują już pracownicy banków spółdzielczych, SGB-Banku oraz Polskiego Standardu Płatności. Dzięki temu, SGB chce mieć pewność, iż wszystko działa bez zarzutu, zanim trafi w ręce klientów.

Jak to będzie działać? Wystarczy podczas zakupów online wybrać „BLIK Płacę Później” jako metodę płatności. Usługa już niedługo będzie dostępna dla wszystkich klientów SGB w aplikacji SGB Mobile – zarówno na Androidzie, jak i iOS – i pozwoli elastycznie zarządzać domowym budżetem.

– BLIK Płacę Później to jedna z najszybciej rosnących usług płatności odroczonych, która zdobywa ogromną popularność szczególnie wśród młodych użytkowników (ale nie tylko), ceniących wygodę i elastyczność – mówi Artur Józefowski, dyrektor bankowości mobilnej i internetowej w SGB-Banku. – Wprowadzając ją do naszej aplikacji SGB Mobile, stawiamy mocny krok obok dynamicznie rozwijających się fintechów. Pokazujemy przy tym, iż bankowość spółdzielcza może być równie nowoczesna, innowacyjna i odpowiadająca na realne potrzeby kolejnych pokoleń klientów.

– Uruchomienie usługi BLIK Płacę Później w SGB to istotny krok w rozwoju tej usługi. To właśnie dzięki bankom spółdzielczym docieramy z BLIKIEM jeszcze szerzej, wychodząc poza bańkę wielkich miast. Jestem przekonany, iż klienci banków zrzeszonych w SGB będą chętnie korzystać z możliwości, jakie daje im BLIK Płacę Później. Z miesiąca na miesiąc powiększa się grono aktywnych użytkowników naszych płatności odroczonych. To dla nas jasny sygnał, iż tego typu rozwiązania odpowiadają na realne potrzeby konsumentów i mają ogromny potencjał, by dalej zyskiwać na znaczeniu – mówi Witold Litaszewski, dyrektor Departamentu Finansowania Konsumenckiego w BLIKU.
Pilotaż to istotny krok przed ogólnokrajowym wdrożeniem, a SGB już teraz dołącza do grona liderów bankowości mobilnej. Banki Spółdzielcze SGB jako trzecie w Polsce rozpoczęły uruchamianie usługi BLIK Płacę Później w SGB Mobile w ramach Family & Friends dla klientów, którzy są jednocześnie pracownikami Banków Spółdzielczych.

Usługa wpisuje się w dynamicznie rosnący trend Buy Now, Pay Later, który zdobywa serca użytkowników – już dziś korzystać z niej można w ponad 20 tysiącach sklepów internetowych w całym kraju.

Źródło: SGB-Bank

Idź do oryginalnego materiału