Blisko 3 mln klientów wzięło udział w wakacyjnej promocji na stacjach Orlen, podała spółka. Uczestnicy promocji wykorzystali o około 20% więcej kuponów niż rok wcześniej i także o ok. 20% wzrósł wolumen paliwa sprzedanego po niższej cenie. Z kolei liczba pojazdów zarejestrowanych w aplikacji Orlen Charge wzrosła w wakacje o ponad 60%, a liczba ładowań o ponad 80%.
„Promocja cieszyła się ogromnym powodzeniem. W jej trakcie wykorzystano o około 20% więcej kuponów uprawniających do tańszego tankowania w porównaniu z zeszłorocznymi wakacjami. W rezultacie, wzrosła także popularność aplikacji Orlen Vitay, z której korzysta już ponad 5 mln użytkowników, co czyni ją jednym z najpopularniejszych w Polsce programów lojalnościowych” – czytamy w komunikacie.
Wakacyjna promocja przeszła w promocję wrześniową, dzięki czemu w tej chwili kierowcy posiadający aplikację Orlen Vitay mogą płacić o 20 zł mniej za każde zakupy na stacjach, przy jednorazowym tankowaniu minimum 50 litrów.
Grupa Orlen zarządza rafineriami w Polsce, Czechach i na Litwie, prowadzi działalność detaliczną w Europie Środkowej, wydobywczą w Polsce, Norwegii, Kanadzie i Pakistanie, a także zajmuje się produkcją energii, w tym z OZE i dystrybucją gazu ziemnego. W ramach budowy koncernu multienergetycznego spółka sfinalizowała przejęcia Energi, Grupy Lotos oraz PGNiG. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 296,95 mld zł w 2024 r. Spółka jest notowana na GPW od 1999 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews