Startująca kampania edukacyjna Banku BNP Paribas „Szkoła jazdy z kartą kredytową” ma na celu obalić mity na temat kart kredytowych oraz promować świadome i odpowiedzialne korzystanie z tego środka płatniczego. Jednym z kluczowych działań kampanii jest cykl krótkich filmów edukacyjnych z influencerami.
Bank BNP Paribas rusza ze „Szkołą jazdy z kartą kredytową” – kampanią, która pokazuje, jak prawidłowo i bez stresu korzystać z kart kredytowych. Działania kieruje do młodych dorosłych (18-30 lat), którzy chcą lepiej zrozumieć – jak działają karty kredytowe, jak wykorzystać ich możliwości, a także mądrze zarządzać budżetem.
To właśnie ich opinie – zebrane w ogólnopolskim badaniu i mediach społecznościowych Banku BNP Paribas – pomogły określić najważniejsze tematy, o których warto mówić. Wyniki badania, w formie raportu, pokazały, iż wciąż krąży wiele mitów na temat kart kredytowych. Czy warto ją mieć? Czy to się opłaca, jakie jest ryzyko? Jak jej używać, by nie popaść w długi? Odpowiedzi na te pytania udzielają w kampanii eksperci, którzy w lekki i przystępny sposób tłumaczą zasady działania karty kredytowej i korzyści płynące z jej posiadania.
Kluczowym elementem kampanii jest cykl krótkich filmów edukacyjnych stworzonych wspólnie z Justyną Kik (@prostefinanse) oraz Łukaszem Bąkiem (@lukaszbak_caroseria), pod nazwą: „Szkoła jazdy z kartą kredytowa”. Cykl składa się z trzech odcinków, które będą cyklicznie publikowane na profilach twórców oraz Banku.
– W Banku Dobrych Decyzji zależy nam na tym, aby Klienci mieli pełną wiedzę o naszych produktach i umieli korzystać z nich w rozsądny sposób. Wtedy będą mogli świadomie ocenić czy jest to dla nich odpowiednie rozwiązanie. Chcemy, by była to dla nich przemyślana i dobra decyzja. W tym celu stworzyliśmy kurs „korzystania” z karty kredytowej, nawiązujący do szkolenia z jazdy samochodem. Do akcji zaprosiliśmy ekspertkę od finansów i dziennikarza motoryzacyjnego, by w ciekawej formie video przekazali porady łączące świat finansów ze światem motoryzacyjnym – mówi Darek Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji, Doświadczenia Klienta i Zaangażowania Społecznego.
Kampania obejmuje także niestandardowe spotkania z dziennikarzami – w formie jazdy samochodem. To okazja, by w nieformalnej atmosferze porozmawiać o odpowiedzialnym zarządzaniu finansami, a zarazem poznać ofertę Banku. Ekspertami podczas tych spotkań będą doradcy Banku BNP Paribas.
Za koncepcję i przeprowadzenia kampanii odpowiada agencja 38 Content Communication.
Źródło: BNP Paribas