Międzynarodowa grupa modowa Boardriders, znana z kultowych marek związanych z kulturą surfingu, skateboardingu i snowboardu, oficjalnie zadebiutowała na polskim rynku. Wejście na rynek odbyło się we współpracy z CCC Group i rozpoczęło się od otwarcia dwóch pierwszych sklepów.
Pierwsze salony Boardriders zostały otwarte w centrum handlowym Posnania oraz w Cuprum Arena w Lubinie. Otwarcia przyciągnęły dużą publiczność, witając łącznie ponad 4 000 odwiedzających. Wydarzeniom towarzyszyły występy na żywo, w tym DJ Moment w Poznaniu i DJ Spisek Jednego w Lubinie.
Portfolio i filozofia marki
Boardriders to dom dla cenionych w świecie sportów deskowych marek, takich jak: Quiksilver, Roxy, Element, Billabong, RVCA czy DC. W ofercie sklepów dostępne są również produkty marek partnerskich, w tym Adidas, Vans i Reebok.

Oferta szyldu skupia się na odzieży, obuwiu i akcesoriach, które wpisują się w sportowy, swobodny lifestyle. Marki należące do Boardriders znane są z łączenia modowych trendów z wygodą noszenia i użytkowania. W centrum uwagi pozostaje casualowy styl, komfort, inspiracja outdoorem, modą uliczną oraz zakorzenienie w naturze.
Plany rozwoju
Debiut w Poznaniu i Lubinie to dopiero początek ekspansji. Grupa Boardriders zwiększa swoją obecność w regionie (obejmującą już istniejące sklepy w Polsce, Czechach i na Słowacji), a jeszcze w grudniu zaplanowano kolejne trzy otwarcia:
- Boardriders Gdynia Riviera (9.12)
- Boardriders Wrocław Magnolia (11.12)
- Boardriders Wrocław Dominikańska (13.12)

4 godzin temu


![[RAPORT] PRCH: kolejny miesiąc wzrostu obrotów i odwiedzalności](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/12/galeria-1200-x-675-px.jpg)




![Amerykańska marka GAP buduje fundament pod długoterminową ekspansję w Polsce [WYWIAD]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/10/gap-sklep.jpg)