BoomBit liczy na poprawę w segmentach MidCore Casual i Hyper-Casual w drugim półroczu

3 dni temu

Warszawa, 30.05.2025 (ISBnews) – BoomBit liczy na poprawę w segmentach MidCore Casual i Hyper-Casual w drugim półroczu, poinformował członek zarządu Marek Pertkiewicz.

“Duży update gry ‘Hunt Royale’ był w tym tygodniu, także mamy nadzieję na poprawę wyników w segmencie Midcore Casual w drugiej połowie roku. W Hyper Casual kwiecień pod względem wolumenu przychodów był niższy, ale w związku z mniejszymi wydatkami na UA, zyski są na takim samym poziomie jak w lutym i marcu. Mamy kilka tytułów w pipelinie, także liczymy na to, iż w kolejnych miesiącach się dalej będą poprawiać” – powiedział Pertkiewicz podczas wideokonferencji.

Prezes BoomBit Marcin Olejarz wskazał, iż do najważniejszych i najbardziej zaawansowanych produkcji Mid-Core/Casual, które spółka ma w pipeline własnych produkcji własnej należy przede wszystkim “Hunter’s Origin” – gra osadzona w uniwersum “Hunt Royale”, której soft launch planowany jest na II kw. 2025. Kolejnym ważnym tegorocznym tytułem, którego premiera planowana jest na III/IV kw. 2025 jest “Big Helmets: Warriors of Destiny” w podobnej mechanice do “Clash of Destiny”. Z kolei TapNice przygotowuje grę “Among Dead”, której soft launch planowany jest na koniec II kw. 2025. Tymczasem “Mini Golf” ma być wydany pod koniec roku.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału