BoomBit: Listopad potwierdził wyjście z dołka i dynamiczne momentum na przełom roku

2 godzin temu

BoomBit miał 20,54 mln zł przychodów brutto w listopadzie br., co oznacza wzrost o 12,3% r/r i najwyższy poziom od blisko 2 lat, przewyższający wszystkie wyniki od stycznia 2024 r. Przychody pomniejszone o prowizje platform wyniosły 7,69 mln zł (+0,1% r/r). Skorygowane przychody pomniejszone o koszty UA i prowizje platform były najsilniejsze od prawie 3 lat i sięgnęły 7,48 mln zł (+10,7% r/r), podała spółka. Wg BoomBit potwierdza to pozytywne odwrócenie trendu, które rozpoczęło się w październiku oraz stanowi jednoznaczne wyjście z wrześniowego dołka.

„Listopad domknął odwrócenie trendu – najwyższe przychody brutto od stycznia 2024, potwierdzające wyraźne wzmocnienie portfela i dynamiczne momentum na IV kw. 2025 i I kw. 2026. Wzrost napędzały zarówno długo obecne tytuły evergreen, jak i szybka ekspansja nowszych, najlepiej radzących sobie gier – w szczególności 'Big Helmets: Heroes of Destiny’, które zostało drugim najlepiej zarabiającym tytułem miesiąca” – czytamy w komunikacie.

Przychody pomniejszone o koszty UA i prowizje platform skorygowane o segment blockchain i bonus IronSource był istotnie wyższy i wyniósł 7,48 mln zł, +10,7% r/r. Wskaźnik ten lepiej odzwierciedla faktyczne kondycję operacyjną biznesu i pokazuje jeden z najmocniejszych miesięcy pod względem zysku bazowego w ostatnich trzech latach, dodała spółka.

„Listopadowe wyniki – nasz najmocniejszy miesiąc pod względem przychodów od blisko 2 lat – potwierdzają, iż momentum widoczne w październiku dalej narasta. Dobrze sprawują się dziś zarówno długo obecne na rynku tytuły evergreen, jak i gwałtownie rosnące nowe hity, takie jak 'Big Helmets: Heroes of Destiny’. Wraz z wejściem 'Darts Club’ w szczyt sezonu, wchodzimy w końcówkę roku oraz I kwartał 2026 r. z pewnością i rosnącym rozpędem” – skomentował prezes Marcin Olejarz, cytowany w materiale.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału