BoomBit odnotował 10 tys. zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 r. wobec 1,56 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka. Skonsolidowana strata netto ogółem wyniosła 78 tys. zł wobec 2,02 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowany wynik netto skorygowany o zdarzenia jednorazowe wyniósł 0,1 mln zł w porównaniu z 2,49 mln zł rok wcześniej.
Zysk operacyjny wyniósł 0,29 mln zł wobec 2,87 mln zł rok wcześniej. EBITDA skorygowana o zdarzenia jednorazowe wyniosła w bieżącym okresie 5,1 mln zł (6,8 mln zł w analogicznym okresie roku poprzedniego).
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży usług sięgnęły 50,43 mln zł vs 60,53 mln zł.
„W I kw. 2025 roku łączne przychody Grupy BoomBit wyniosły 50,4 mln zł (-17% r/r), w tym 50,2 mln zł z gier mobilnych. Pozytywny wpływ miały gry Mid-Core, które wypracowały wyższe niż w analogicznym okresie 2024 r. o 2% przychody, co było spowodowane wysokimi przychodami z gry Darts Club (12,5 mln zł) oraz nowymi, wydanymi w 2024 roku grami Dawn of Ages (2 mln zł) i Loot Heroes (1,4 mln zł). Drugim najpopularniejszym tytułem w I kw. 2025 był Hunt Royale (7 mln zł). Jednocześnie spadły przychody z gier Hyper-casual, wśród których tytułami z najwyższymi przychodami w pierwszym kwartale 2025 roku były: Downhill Race League (3 mln zł), Crazy Plane Landing (2,3 mln zł), Truck Transport Simulator (1,3 mln zł) i Walk King – Race on Stairs (1,3 mln zł). Przychody w segmencie projektów blockchain wyniosły niespełna 0,2 mln zł, czyli o 2,7 mln zł mniej niż w I kw. 2024. Czynnikiem negatywnie wpływającym na przychody Grupy, w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego, był umacniający się PLN” – czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.
„Cały czas pracujemy nad nowymi tytułami, rozwijamy obszar sprzedaży naszych usług – mamy nadzieję, iż nasze nowe inicjatywy przełożą się w przyszłości na trwałą poprawę naszych wyników. Chcemy, aby gry przynosiły zadowalające nas przychody przez wiele miesięcy, dlatego już w zeszłym roku mocniej postawiliśmy na gry typu Mid-Core. Ale oczywiście regularnie wydajemy też tytuły Hyper-Casual i szukamy nowych rodzajów gier, aplikacji, czy platform na których chcemy sprawdzić wybrane tytuły. Do najważniejszych i najbardziej zaawansowanych produkcji Mid-Core/Casual, które mamy w pipeline własnych produkcji własnej należy przede wszystkim Hunter’s Origin, gra osadzona w uniwersum Hunt Royale, której soft launch planowany jest na II kw. 2025. Kolejnym ważnym tegorocznym tytułem, którego premiera planowana jest na III-IV kw. 2025 jest Big Helmets: Warriors of Destiny. Będzie to gra w podobnej mechanice co Clash of Destiny, przygotowana przez twórców Hunt Royale. Natomiast TapNice przygotowuje grę Among Dead, której soft launch planowany jest na koniec II kw. 2025. Warto też wspomnieć o grze Mini Golf od twórców Darts Club, która ma być wydana pod koniec roku oraz Idle Club, czyli kolejnej grze gatunku idle w naszym portfolio” – dodał prezes Marcin Olejarz, cytowany w materiale.
W ujęciu jednostkowym zysk netto wyniósł 0,38 mln zł w I kw. 2025 r. wobec 1,43 mln zł zysku rok wcześniej.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
Źródło: ISBnews