VeloBank wprowadza na polski rynek nowy koncept ambasadorstwa marki. Brand Ambasador 2.0 zakłada między innymi wpływ ambasadora na rozwój produktów i nowe rozwiązania.

Magdalena Różczka jako Brand Ambasador 2.0 VeloBanku
VeloBank udowadnia, iż tradycyjna rola ambasadora marki, który był jedynie jej twarzą, odchodzi w zapomnienie. Dowodem tego jest koncept Brand Ambasador 2.0, który marka wprowadza we współpracy z aktorką Magdaleną Różczką. Ambasadorstwo w nowym wymiarze to obustronne zaangażowanie. Aktorka aktywnie uczestniczy w budowaniu wizerunku marki, a VeloBank wspiera jej inicjatywy.
„Jako bank przeszliśmy długą drogę w krótkim czasie. Jesteśmy jedną z dziesięciu największych instytucji finansowych w Polsce, a planujemy dynamicznie rosnąć i przesuwać się w górę tej listy. Mamy kompleksową ofertę, opartą o nowoczesne technologie, która zapewnia naszym klientom bezpieczne i wygodne bankowanie, czyli po prostu velowanie. Wprowadzając format Brand Ambasadora 2.0, stawiamy na autentyczność, nową jakość i budowanie jeszcze większego zaufania do naszej marki” – wyjaśnia Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca VeloBanku, odpowiedzialna za komunikację i marketing.
Wspólne inicjatywy
Współpraca banku z ambasadorką stopniowo się zacieśnia. Już teraz aktorka angażuje się w życie banku – zarówno jako ambasadorka, klientka, jak i doradczyni. Magdalena Różczka będzie także częścią procesu tworzenia VeloExperience – testując rozwiązania oferowane przez VeloBank, zgłaszając sugestie usprawnień i doradzając, jak najlepiej wykorzystać funkcje bankowe.
„To będzie moja nowa rola. Jako Brand Ambasador 2.0 będę testować rozwiązania oferowane przez bank, doradzać w ich rozwijaniu. Do tej pory jako klientka banków, dzwoniłam, gdy czegoś potrzebowałam, czasem wpadałam do placówki. Odkąd veluję z VeloBankiem, dużo się zmieniło. Zaskoczyło mnie to, ile rzeczy można samemu załatwić, ile ta jedna aplikacja kryje przydatnych funkcji. Słyszałam, iż klient aktywny realizuje jedną transakcję miesięcznie, tymczasem ja mam kontakt z aplikacją choćby kilka razy w ciągu dnia. I jest to super łatwe i przyjemne” – mówi Magdalena Różczka.
Aktorka jest również założycielką Fundacji Ukochani, która wspiera rodziny zastępcze. W ramach modelu Brand Ambasador 2.0 w jej działania angażuje się także VeloBank. Jego pracownicy zorganizowali akcję charytatywną „Zostań VeloMikołajem”, przygotowując świąteczne prezenty dla kilkudziesięciu podopiecznych fundacji.

Nagroda Srebrnego Spinacza dla VeloBanku. Wyróżniono kampanię Świat Bardziej Love

Przerwy w bankach. Komunikaty mBanku i ING Banku Śląskiego
Czytaj więcej

Czym jest rachunek oszczędnościowo rozliczeniowy? Czy wciąż warto zakładać konto osobiste

5 największych przeszkód, żeby skorzystać z promocji. Q&A – odpowiadamy na Wasze pytania!

Jak założyć firmę z kontem bankowym? Poradnik krok po kroku.
