Wrocławskie centrum handlowe ponownie znalazło się wśród najlepszych tego typu obiektów w Polsce. Jury XV konkursu PRCH Retail Awards po raz drugi z rzędu nagrodziło Wroclavię złotem w kategorii „Obiekt Handlowy Roku – Best Performance”, a także przyznało centrom handlowym Unibail-Rodamco-Westfield (do których należy Wroclavia) trzeci rok z rzędu statuetkę w kategorii „Osiągnięcia ESG roku”.
Organizowany przez Polską Radę Centrów Handlowych konkurs to jedno z najważniejszych wydarzeń branżowych w kraju. Kierowany jest do obiektów i sieci handlowych oraz firm oferujących produkty i usługi na rynku nieruchomości komercyjnych. Promuje wyróżniające się praktyki, innowacyjne rozwiązania i projekty kreujące trendy. W tegorocznej edycji konkursu do nagród nominowanych zostało łącznie 113 projektów w 22 kategoriach.
Wroclavia chce wyznaczać trendy
– Przyznane wyróżnienia to dla nas powód do dumy i satysfakcji, iż nasze konsekwentne działania znajdują uznanie w oczach branżowych autorytetów. Od początku istnienia Wroclavii chcemy wyznaczać trendy i wdrażać dobre praktyki, zwłaszcza te związane ze zrównoważonym rozwojem. To temat niezwykle istotny i jeden z fundamentów strategii całej grupy Unibail-Rodamco-Westfield, do której należy Wroclavia. Jestem przekonana, iż dalsza realizacja przyjętych założeń, pozwoli Wroclavii nie tylko skutecznie i efektywnie funkcjonować jako obiekt handlowo-usługowy, ale przede wszystkim rozwijać się oraz umacniać swoją silną pozycję na lokalnym rynku, oferując mieszkańcom naszego miasta wartość dodaną w ich codziennym życiu – podkreśla Małgorzata Woźniak.
Wspomniana nagroda to nie jedyne wyróżnienie, które na tegorocznej gali PRCH Retail Awards otrzymała Wroclavia. Centrom handlowym Unibail-Rodamco-Westfield już trzeci rok z rzędu przyznano również złotą statuetkę w kategorii „Osiągnięcia ESG roku”.
W 2023 roku galerię odwiedziło17,5 mln osób
Wroclavia to centrum handlowe, które wniosło na wrocławski rynek nowy standard usług, innowacyjną architekturę i niezapomnianą atmosferę, oferując w samym centrum Wrocławia niezwykłe doświadczenia zakupowe i rozrywkę na najwyższym poziomie. Obiekt cieszy się ogromną popularnością – w 2023 r. Wroclavię odwiedziło 17,5 mln klientów.
Centrum znajduje się w samym sercu miasta, w sąsiedztwie głównego dworca kolejowego, licznych przystanków tramwajowych i autobusowych oraz dróg rowerowych. Obiekt posiada również zintegrowany dworzec autobusowy, niemal 2000 miejsc parkingowych dla aut oraz 400 miejsc parkingowych dla rowerów. We Wroclavii znajduje się ponad 170 sklepów, m.in. jedyne na Dolnym Śląsku salony LEGO, Boss i JD Sport, a także najbardziej popularne marki, m.in. Zara, Massimo Dutti, Pandora czy Rituals. Obiekt wyróżnia się jedynym Dolnym Śląsku ekranem IMAX, pierwszym w Polsce salonem gier zręcznościowych Gamestate, jak również innowacyjnym, zeroemisyjny torem kartingowym z elektrycznymi gokartami Pitlane.
Centrum dba o środowisko – obiekt korzysta w 100% z energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Na terenie zewnętrznym, znajduje się ponad 300-letni pomnik przyrody – dąb „Przewodnik”, w którego opiekę zaangażowani są doświadczeni dendrolodzy i architekci zieleni.