Burger King z nową lokalizacją w Krakowie

1 dzień temu

17 października w Centrum Serenada w Krakowie otworzy się nowa restauracja Burger King – ósma w stolicy Małopolski. Marka zaprosi gości do nowoczesnej przestrzeni w kolejnej galerii handlowej w mieście.

Nowy lokal Burger King w Centrum Serenada poszerzy ofertę gastronomiczną jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w północnym Krakowie. Obiekt przy al. Bora-Komorowskiego 41 codziennie przyciąga tysiące odwiedzających, a nowa restauracja dopełni strefę food court, wzbogacając ją o popularną propozycję dla fanów burgerów. W Krakowie działa już siedem restauracji pod szyldem Burger King – m.in. na ul. Szewskiej, w budynku dworca Kraków Główny, w Parku Handlowym Zakopianka czy BK Śliwkowa. Lokal w Serenadzie będzie ósmym punktem marki w mieście i pierwszym w tej części Krakowa, co zapewni mieszkańcom jeszcze lepszy dostęp do oferty.

Z okazji otwarcia Burger King przygotował strefę automatów z kultowymi grami, w której będzie można rywalizować o nagrody i poczuć klimat dawnych salonów arcade. To również doskonała okazja, by spróbować słynnych burgerów grillowanych na prawdziwym ogniu oraz innych pozycji z menu, które od lat cieszą się popularnością wśród miłośników dobrego smaku w przystępnej cenie.

Atrakcje dla klientów

Oficjalne otwarcie nowej restauracji Burger King w Centrum Serenada zaplanowano 17 października o godz. 10:00. Pierwsze 100 osób, które odwiedzą tego dnia nowy lokal, otrzyma darmowego Whoppera – legendarnego burgera, którego pokochały miliony gości na całym świecie. Dla odwiedzających przygotowano również możliwość zabawy na retro automatach z nagrodami.

– Kraków od lat pozostaje jednym z najważniejszych miast dla naszej marki. Widzimy duże zainteresowanie ze strony mieszkańców, dlatego sukcesywnie rozwijamy tu sieć restauracji. W tej części miasta do tej pory nie mieliśmy lokalu, a zależy nam, by Burger King był marką łatwo dostępną i obecną tam, gdzie konsumenci jej szukają. Chcemy być coraz bliżej naszych gości – w miejscach, które odwiedzają na co dzień i gdzie chętnie spędzają czas – mówi Aleksandra Gajowczyk, Marketing Director Burger King.

Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i w tej chwili liczy 78 restauracji. W 2022 roku master franczyzobiorcą Burger King została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii. Rex Concepts koncentruje się na inwestycjach w nowoczesne technologie, rozbudowie sieci lokali oraz podnoszeniu standardów obsługi, co pozwala marce Burger King odpowiadać na zmieniające się potrzeby klientów i umacniać swoją pozycję na lokalnym rynku.

Idź do oryginalnego materiału