Cannes Effies – czyli jak festiwal kreatywności zmienił się w celebrację efektywnej kreatywności

1 rok temu
W tym roku poleciałem na festiwal Cannes Lions po raz szósty. Poprzednie 5 edycji było jeszcze na długo przed pandemią, także powrót po 5-letniej przerwie był dla mnie wielkim wydarzeniem. Miałem przyjemność obserwować festiwal i to jak się zmienia od 2014 roku z perspektywy młodego lwa, czyli zwycięzcy polskich Cannes Young Creatives, delegata dużej polskiej agencji, a teraz (po raz pierwszy) jako właściciela własnej. Co zatem się zmieniło przez prawie dekadę trwania festiwalu, a co pozostało na swoim miejscu?
Pamiętam jak w 2019 na scenie Imagination Day 9 wystąpił Tom Goodwin, ówczesny szef innowacji Zenith. Jego zawodowym wyzwaniem było badać innowacje pod kątem zmian, jakie wywołują w...
Idź do oryginalnego materiału