Cannes Lions Festival i WARC wykupione? Konsorcjum inwestorów złożyło ofertę Ascential

1 rok temu
Brytyjska spółka medialna Ascential może już niebawem stracić część udziałów w międzynarodowym festiwalu reklamy Cannes Lions i WARC i konferencji fintech Money 20/20. Ich wykupieniem zainteresowane jest konsorcjum inwestorów. Fot. Media społecznościowe Cannes Lions Festival of Creativity
Według portalu Sky News, ostatnie tygodnie upłynęły konsorcjum z wysp brytyjskich na planowaniu działań związanych z przejęciem trzech ważnych elementów rynku reklamowego. Wspólne plany dotyczące Money 20/20, Cannes Lions i Światowego Centrum Badań nad Reklamą (WARC) mają: brytyjski organizator wystaw Hyve, spółka mediowa ze Stanów Zjednoczonych — MediaLink oraz anonimowy inwestor korzystający z doradztwa firmy zajmującej się bankowością inwestycyjną — LionTree Advisors.


Fot. Media społecznościowe Cannes Lions Festival of Creativity
Sky News podaje, iż inwestorzy mieliby podzielić się między sobą aktywami z poszczególnych...
Idź do oryginalnego materiału