Trzeci kwartał 2025 roku przyniósł Grupie Carrefour wzrost sprzedaży o +2,1 proc. w ujęciu porównywalnym (LFL), osiągając wartość 22 614 mln euro. Polski rynek detaliczny okazał się wymagającym środowiskiem – Carrefour Polska odnotował spadek sprzedaży o -1,3 proc. LFL.
Całkowita sprzedaż Grupy wzrosła o +1,2 proc. przy stałych kursach wymiany, osiągając 22 614 mln euro (przed MSR 29). Sprzedaż żywności wzrosła o +2,9 proc. LFL, podczas gdy sprzedaż artykułów nieżywnościowych spadła o -3,5 proc. LFL.
Sytuacja w Polsce
W Polsce Carrefour zmagał się z konkurencyjnym otoczeniem rynkowym, co przełożyło się na spadek sprzedaży o -1,3 proc. LFL. Mimo to, firma odnotowała znaczący wzrost wskaźnika NPS (Net Promoter Score) o +6 punktów w III kwartale 2025 roku. Ten pozytywny trend jest wynikiem wyraźnej poprawy wizerunku cenowego francuskiej sieci. Świadczy to o słuszności polityki cenowej wprowadzonej od początku tego roku.
Trafne decyzje
Alexandre Bompard, Prezes i Dyrektor Generalny Carrefour, podkreślił siłę modelu biznesowego Grupy i trafność strategicznych wyborów.
– W Europie Carrefour odnotował ciągły wzrost sprzedaży, wspierany silnym tempem konsumpcji żywności we Francji i Hiszpanii. Integracja Cora i Match przebiega zgodnie z oczekiwaniami, a inwestycje w ceny, promocje, program lojalnościowy i produkty marek własnych przynoszą już pozytywne efekty. Dzięki solidnemu tempu sprzedaży w Europie, udanej realizacji planu oszczędnościowego i dyscyplinie finansowej, Carrefour potwierdza swoje cele na 2025 rok – komentuje Alexandre Bompard.
Globalna sieć
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach.

1 tydzień temu



![[ANALIZA] PRCH: wrzesień miesiącem wzrostu obrotów oraz footfallu](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/centrum-handlowe.jpg)




