Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała partnerstwo z DPD, za pomocą którego klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek przy okazji zakupów. Carrefour Polska stawia na rozwój usług dodatkowych dla klientów
Zdjęcie: Carrefour
Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała partnerstwo z DPD, za pomocą którego klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek przy okazji zakupów.
Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała partnerstwo z DPD, za pomocą którego klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek przy okazji zakupów. 







![Polski e-commerce przyspiesza, ale klienci stają się bardziej wymagający [OPINIE]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/04/erli-ecommerce.jpg)
