Carrefour rozpoczął współpracę z Uber Eats. To strategiczna inwestycja w ramach kanału e-commerce

3 dni temu

Carrefour ogłosił rozpoczęcie współpracy w Polsce z Uber Eats. Na pierwszym etapie projektu obejmującym 17 polskich miast, klienci tej platformy będą mogli skorzystać w swojej aplikacji z bogatej oferty ponad 15.000 produktów, dostępnych do zamówienia z 40 sklepów sieci w Polsce. Partnerstwo z Uber Eats to kolejny istotny krok w strategii rozwoju sprzedaży internetowej Carrefour na polskim rynku.

W ramach współpracy z Uber Eats w Polsce, Carrefour umożliwi klientom dostęp do szerokiego asortymentu ponad 15.000 produktów z wygodną dostawą prosto pod drzwi. W ofercie aplikacji znajdą się zarówno produkty spożywcze, jak również chemia gospodarcza, kosmetyki oraz produkty z kategorii non-food, w tym produkty sezonowe np. zabawki, które dostępne będą jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia. Co warte podkreślenia, produkty kupowane w aplikacji będą dostępne w takich samych cenach jak w sklepie internetowym carrefour.pl.

– Cieszymy się, iż kooperacja z siecią Carrefour rozpoczyna się w tak szczególnym okresie w roku. Wygoda i szybkość zakupów z dostawą, zwłaszcza w okresie przedświątecznym, są najważniejsze dla naszych klientów. Tym samym odpowiadamy na potrzeby dostaw artykułów niekoniecznie pierwszej potrzeby, takich jak choćby zabawki, w ciągu kilkudziesięciu minut. To nowość na rynku – mówi Michał Dubisz, General Manager Uber Eats w Polsce.

Strategiczna inwestycja

Współpracę Carrefour oraz Uber Eats wyróżnia w pełni automatyczne zarządzanie asortymentem. Dzięki takiemu rozwiązaniu klient będzie miał dostęp do szerokiej oferty Carrefour już na poziomie aplikacji. Tak jak w pozostałych kanałach sprzedaży online, dostępność produktów w aplikacji powiązana będzie z lokalizacją sklepu oraz na bieżąco aktualizowana, m.in. o nowe produkty.

– Rozpoczęcie współpracy z Uber Eats jest dla nas strategiczną inwestycją w zwiększenie zasięgu naszej sprzedaży internetowej. Dzięki temu partnerstwu będziemy w stanie dotrzeć do nowych grup odbiorców i zapewnić im wygodę codziennych zakupów z wygodną i szybką dostawą do domu. Cieszymy się, iż możemy w ten sposób odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nowoczesnych opcji zakupowych. Jest to już trzecie istotne wdrożenie w tym roku, które realizujemy wspólnie z naszymi partnerami. Dzięki sprawdzonym procedurom i wysokiej efektywności operacyjnej nasz zespół jest w pełni gotowy na obsługę rosnącej liczby zamówień internetowych, zarówno w naszych sklepach jak i magazynach. Cieszymy się, iż możemy zapewnić naszym klientom jeszcze szybszy i wygodniejszy dostęp do produktów, utrzymując przy tym najwyższy standard obsługi — mówi Marek Garus, Dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

Z poziomu aplikacji

Sam proces zamawiania zakupów przez aplikację jest prosty i intuicyjny. Klient wybiera sklep na poziomie aplikacji, dodaje wybrane produkty do koszyka, płaci i czeka na dostawę. Dla subskrybentów Uber One, dostawa zakupów z sieci Carrefour jest bezpłatna.

Carrefour Polska inwestując w rozwój swojej sprzedaży internetowej, skupia się na otwieraniu własnych sklepów internetowych w kolejnych polskich miastach, a także na nawiązywaniu współpracy z zewnętrznymi partnerami. Uber Eats to kolejny z liderów rynkowych, który zaoferuje produkty spożywcze swoim klientom na polskim rynku, a Carrefour jest pierwszą dużą siecią sklepów, która dołączyła do oferty tej aplikacji.

Idź do oryginalnego materiału