Od 5 grudnia br. klienci sklepu Carrefour Arkadia w Warszawie mogą skorzystać z nowego refillomatu i kupić produkty chemiczne marki własnej Carrefour do własnych opakowań lub butelek wielokrotnego użytku. W nowym refillomacie do wyboru jest 8 produktów z asortymentu chemii domowej. Produkty marek własnych, szczególnie w okresie wysokiej inflacji w Polsce, gwałtownie zyskują na popularności. Polacy przekonali się, iż ich jakość jest porównywalna do jakości produktów brandowych, ale dzięki oszczędnościom na promocji i marketingu, sieci oferują je choćby 30% taniej.
Teraz, dzięki wprowadzeniu pierwszego na polskim rynku refillomatu z produktami marek własnych, Carrefour obniża ich cenę jeszcze bardziej. Różnica między ceną produktu marki własnej Carrefour w opakowaniu i bez niego, sięga choćby 20%, co oznacza, iż wybrany produkt może być tańszy dla klienta choćby o połowę w porównaniu do produktu brandowego w opakowaniu.
– Dzięki możliwości zakupu produktu do własnego...