Warszawa, 08.08.2025 (ISBnews) – CCC przyspieszyło tempo rozwoju sieci sprzedaży stacjonarnej Grupy w II kw. br., głównie za sprawą przyrostu powierzchni szyldu HalfPrice – w tym okresie otwarto 21 nowych sklepów (spośród 28 uruchomionych od początku roku). W minionym kwartale przyrost powierzchni wyniósł 75 tys. m2, wobec 35 tys. m2 w I kwartale, podała spółka. W drugiej połowie roku Grupa planuje otwarcie dodatkowo ok. 240 tys. m2 nowej powierzchni handlowej.
“Skalujemy biznes Grupy CCC powyżej naszych ambitnych założeń strategicznych. W całym 2025 roku planujemy otworzyć aż 350 tys. m2 nowej powierzchni handlowej – w pierwszym półroczu powiększyliśmy ją o ok. 110 tys. m2, ale większość otwarć, bo aż 70%, skumulowana będzie w drugiej połowie roku. HalfPrice rośnie błyskawicznie – wszędzie, gdzie się pojawia, jest bardzo dobrze przyjmowany przez klientów. Równolegle przekształcamy też na nowy format sklepy eobuwie i rozwijamy nasz najnowszy koncept – worldbox. Nie zwalniamy tempa także w perspektywie 2026 roku – już na tę chwilę zrealizowaliśmy plan otwarć na kolejny rok. Mamy podpisane umowy na uruchomienie co najmniej 280 tys. m2 nowej powierzchni, ale ta liczba z pewnością jeszcze wzrośnie i 2026 będzie kolejnym rekordowym rokiem pod względem otwarć nowych sklepów. Dzięki ekspresowej ekspansji budujemy skalę naszej działalności i wzmacniamy fundamenty długoterminowego wzrostu. W Grupie CCC skupiamy się przede wszystkim na realizacji celów strategicznych w perspektywie 5-letniego planu ekspansji” – powiedział prezes Dariusz Miłek, cytowany w komunikacie.
Grupa CCC jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia i odzieży. Działa na 23 rynkach. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 10,3 mld zł w roku obrotowym 2024 (luty 2024 – styczeń 2025).
(ISBnews)