Cenniki Grupy RMF na wrzesień i październik 2024 roku

satinfo24.pl 1 miesiąc temu

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na jesień, które obowiązywać będą do 3 listopada 2024 roku.

Słuchalność wszystkich stacji Grupy RMF utrzymuje się na niezmiennie wysokim poziomie, a cała grupa jest niekwestionowanym liderem słuchalności w Polsce. W maju b.r. portfolio sieci RMF MAXX uzupełniła 23. stacja lokalna uruchomiona w Tomaszowie Mazowieckim.

Udział w czasie słuchania RMF FM w 2. kwartale br. wynosi 29,4%, czyli o 13,8 pkt. proc. więcej niż drugiej w rankingu stacji radiowej i jest wyższy od sumy wyników wszystkich pozostałych stacji ogólnopolskich. RMF MAXX (z Radiem GRA) ma 3,9% udziału, a RMF Classic – 1,4%. Łączny udział wszystkich stacji Grupy RMF wynosi aż 34,7%.

Zasięg dzienny wynosi 9,1 mln osób, co oznacza, iż każdego dnia jednej ze stacji Grupy RMF słucha blisko 1/3 Polaków w wieku 15-75 lat. To o ponad 3 miliony słuchaczy więcej niż zasięg drugiej w rankingu grupy radiowej.

Ogłoszone właśnie cenniki będą obowiązywały od 2 września do 3 listopada 2024 roku. Średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach wyniosą ok. 5,0%.

„Grupa RMF nie korygowała cenników od listopada ubiegłego roku, podczas gdy nasza konkurencja podnosiła w tym czasie ceny w wymiarze od kilku do kilkunastu procent. Oceniamy, iż sytuacja na rynku reklamowym jest w bieżącym roku bardzo dobra, a dynamika inwestycji w reklamę radiową w pierwszym półroczu nie osłabła w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Radio pozostaje wyjątkowo atrakcyjnym, szybkim, elastycznym i świetnie wspierającym sprzedaż medium, a nasza oferta oferuje klientom nieszablonowe rozwiązania oraz niskie koszty dotarcia do wszystkich kluczowych grup celowych.”mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Cenniki dostępne są na stronie gruparmf.pl

Dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 04-06.2024, target: wszyscy 15-75 lat

foto,źródło. Grupa RMF

Idź do oryginalnego materiału