W trzech polskich centrach Designer Outlet październik upływa pod znakiem różowej wstążki. Już od kilku lat właśnie w tym miesiącu klientki i okoliczne mieszkanki mogą skorzystać z bezpłatnych badań mammograficznych w mobilnych gabinetach, które pojawiają się na terenie centrów. Dla organizatora to ważna akcja odpowiedzialna społecznie, mająca realny wpływ na zdrowie i świadomość wśród kobiet.
W dzisiejszym świecie odpowiedzialność społeczna biznesu jest nie tylko trendem, ale obowiązkiem każdej świadomej marki. Dobrze pomyślane i choć czasem mogłoby się zdawać oczywiste działania mogą mieć ogromny wpływ nie tylko na postrzeganie marki, ale też realnie oddziaływać na otaczającą rzeczywistość.
Mammografia dla klientek
Centra Designer Outlet, jako miejsca chętnie odwiedzane przez kobiety w różnym wieku, wykorzystują wyjątkową szansę, by namacalnie wpływać na zdrowie swoich klientek. Każdego roku, w październiku na terenie outletów organizowane są bezpłatne badania mammograficzne, które niezmiennie cieszą się dużym zainteresowaniem coraz bardziej świadomych kobiet. Tak jest i tym razem. Już 18 października na terenie Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa staną mobilne gabinety z cyfrowym mammografem. Będą mogły z nich bezpłatnie skorzystać panie od 35 roku życia, które zdecydują się poświęcić kilkanaście minut dla zdrowia. Wystarczy przyjść z dowodem osobistym, bez zapisów i skierowań. Na miejscu zostanie wykonane obrazowe badanie piersi, a wyniki zostaną przesłane bezpośrednio do zainteresowanej.
– Centra Designer Outlet, jako lider w segmencie obiektów wyprzedażowych, ma możliwość wykorzystania swojej pozycji do promowania zdrowego stylu życia i budowania silnej więzi ze społecznością, co chętnie robimy. Organizowanie bezpłatnych badań mammograficznych to nie tylko gest dobrej woli – to strategiczne działanie CSR, które może uratować życie. Wiemy to z doświadczenia ubiegłych lat, kiedy to właśnie przeprowadzone u nas badania pozwoliły uniknąć tragedii. Tym bardziej jesteśmy przekonani, iż takie aktywności mają głęboki sens – mówi Agnieszka Kuś Senior Marketing Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.

Promocja profilaktyki zdrowotnej – zachęcanie kobiet do regularnych badań piersi w kierunku wczesnego wykrywania raka to październikowe hasła, które każdego roku, od 1985 roku powtarzane są na każdym kroku. To ważne przypomnienie, by zadbać o zdrowie swoje i najbliższych nam kobiet. Dostęp do bezpłatnych badań, które można wykonać przy okazji spaceru lub zakupów w Designer Outlet to cegiełka, którą centra te w ramach strategii ESG dokładają do zmniejszenia statystyk zachorowań w Polsce.