CI Games miało 1 mln zł zysku netto, 7,9 mln zł zysku EBITDA w I kw. 2025

4 dni temu

CI Games odnotowało 1 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 r. wobec 46 tys. zł straty rok wcześniej, podała spółka.

Strata operacyjna wyniosła 0,93 mln zł wobec 0,25 mln zł straty rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 7,9 mln zł wobec 11,15 mln zł zysku rok wcześniej.

„CI Games zakończyła pierwszy kwartał 2025 roku ze stabilnymi wynikami. Pomimo braku nowych premier, skonsolidowane przychody netto wyniosły 16,3 mln zł, a zysk netto przekroczył 1,1 mln zł. Grupa utrzymała wysoką rentowność, osiągając EBITDA na poziomie 7,9 mln zł, przy marży 49%. W kwietniu, po zakończeniu kwartału, spółka odnotowała wyraźny wzrost sprzedaży dzięki udanej premierze wersji 2.0 'Lords of the Fallen’. W ciągu kilku tygodni sprzedano blisko 300 tys. nowych kopii, generując ok. 17 mln zł przychodu. Gra trafiła na globalne listy bestsellerów na Steam i PlayStation” – czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 16,26 mln zł wobec 21,82 mln zł rok wcześniej.

„W raportowanym okresie skonsolidowane przychody CI Games wyniosły 16,3 mln zł wobec 21,8 mln zł rok wcześniej, co odzwierciedla naturalny cykl życia gier. Największy udział w sprzedaży miały: 'Lords of the Fallen’ (38%), seria 'Sniper Ghost Warrior Contracts’ (26%) oraz 'Tails of Iron 2′ od United Label (24%). Spółka ograniczyła koszty produkcji o 3,9 mln zł i przeznaczyła 20,4 mln zł na rozwój nowych projektów, w tym 'Project 3′ i 'Project H’. Przepływy operacyjne osiągnęły poziom 16,3 mln zł” – czytamy dalej.

Kluczowym wydarzeniem ostatnich miesięcy był debiut darmowej aktualizacji 2.0 do „Lords of the Fallen”, która miała miejsce 17 kwietnia na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Uaktualnienie wprowadziło ponad 50 usprawnień, w tym pełną kooperację, balans walki, przycisk skoku oraz funkcję Friend’s Pass. W ciągu 10 dni od premiery aktualizacji gra sprzedała się w ponad 200 tys. egzemplarzy cyfrowych, a do 23 maja liczba ta wzrosła do niemal 300 tys. kopii. Szacunkowe przychody z tytułu w okresie 1 kwietnia – 23 maja 2025 roku wyniosły ok. 17 mln zł, podkreśliła spółka.

„Aktualizacja 2.0 to efekt naszej długoterminowej strategii 'Players First’. Przez wiele miesięcy słuchaliśmy społeczności i wdrażaliśmy zmiany, które dziś przekładają się na odbudowane zaufanie i zmianę sentymentu do naszego najważniejszego IP” – skomentował prezes Marek Tymiński, cytowany w komunikacie.

CI Games rozwija kolejne projekty: „Project SGW Evolved” – nową odsłonę serii „Sniper Ghost Warrior” (premiera w 2027), „Project H” – action-RPG oparty na istniejącym IP, oraz „Project III”, którego debiut planowany jest na 2028 r., wymieniono w materiale.

Spółka zależna United Label po finalnym opuszczeniu NewConnect rozwija działalność wydawniczą. Po premierach „Beyond Galaxyland” i „Tails of Iron 2”, w planach są m.in. „Project Tempus Vitae”, „Project Fowl Scourge” oraz „Tails of Iron 3” (2027), dodano.

W ujęciu jednostkowym strata netto wyniosła 0,32 mln zł w I kw. 2025 r. wobec 0,26 mln zł straty rok wcześniej.

CI Games SE to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive); wchodzi w skład indeksu mWIG40.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału