W centrum handlowym Merlata Bloom w Mediolanie otwarty został nowy sklep sieci HalfPrice. To debiut polskiej marki we Włoszech.
– Z dumą informujemy nie tylko o nowej lokalizacji, ale i kolejnym obsługiwanym rynku. Włochy są już 14. krajem, w którym prowadzimy sprzedaż, oferując Klientom ponad 200 kategorii produktowych, w tym odzież, obuwie, sekcję Luxury Brands, wyposażenie domu, akcesoria czy artykuły sportowe. Dynamiczny rozwój w Europie to nasz cel strategiczny i wciąż nie powiedzieliśmy w tym temacie ostatniego słowa – poinformowali przedstawiciele marki.

Międzynarodowy rozwój HalfPrice
Przypomnijmy, iż w grudniu 2024 roku HalfPrice, czyli najmłodszy, off-price’owy szyld Grupy CCC, świętował wejście na inny rynek. Sieć pojawiła się wówczas w Bułgarii, która stała się 13. krajem, w którym można korzystać z oferty HalfPrice. Sklep zlokalizowany jest w Ring Mall w Sofii.
HalfPrice oferuje markowe produkty od tysięcy brandów, z takich kategorii, jak odzież, obuwie, akcesoria, wyposażenie domu, dekoracje, upominki czy artykuły dla zwierząt. Oryginalność asortymentu gwarantuje bezpośrednia kooperacja z markami, ich partnerami i dystrybutorami z całego świata. Model off-price, szczególnie popularny w Ameryce Północnej, zyskuje coraz większe uznanie także wśród europejskich Klientów.
CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, e-obuwie.pl i MODIVO. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.