Najnowszy raport finansowy sieci barów McDonald's, jednej z ikon amerykańskiego przemysłu konsumpcyjnego, przynosi dwie interesujące informacje. Po pierwsze: największy od pięciu lat spadek przychodów generowanych przez restauracje (co świadczy o rosnących obawach konsumentów co do przyszłości). Po drugie: znaczenie aplikacji mobilnej dla działania biznesu "konsumpcyjnego" w gorszych czasach. Z obu tych rzeczy warto wyciągnąć wnioski dla siebie i dla... swojego biznesu
Ciekawe wnioski z najnowszych wyników finansowych McDonald’s. Czyżby słynna sieć barów dokonała „cudu lojalnościowego”?

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Ciekawe wnioski z najnowszych wyników finansowych McDonald’s. Czyżby słynna sieć barów dokonała „cudu lojalnościowego”?
Powiązane
Koniec zmiany czasu? Sprawdzamy, co ustaliła UE
3 godzin temu
Polecane
US Open: znamy plan poniedziałku. Dwoje Polaków w akcji
1 godzina temu
Rusza US Open. Iga Świątek ma chrapkę na zwycięstwo
1 godzina temu