Najnowszy raport finansowy sieci barów McDonald's, jednej z ikon amerykańskiego przemysłu konsumpcyjnego, przynosi dwie interesujące informacje. Po pierwsze: największy od pięciu lat spadek przychodów generowanych przez restauracje (co świadczy o rosnących obawach konsumentów co do przyszłości). Po drugie: znaczenie aplikacji mobilnej dla działania biznesu "konsumpcyjnego" w gorszych czasach. Z obu tych rzeczy warto wyciągnąć wnioski dla siebie i dla... swojego biznesu
Ciekawe wnioski z najnowszych wyników finansowych McDonald’s. Czyżby słynna sieć barów dokonała „cudu lojalnościowego”?

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Ciekawe wnioski z najnowszych wyników finansowych McDonald’s. Czyżby słynna sieć barów dokonała „cudu lojalnościowego”?
Powiązane
Złoto: pierwsza linia przetrwania
1 godzina temu
Co z tą matchą – moda czy zdrowie?
2 godzin temu
Forum Ekonomiczne w Karpaczu: od paneli po kuluary
2 godzin temu
Polecane
Jest największy na świecie. Rozpoczął pracę w Chinach
1 godzina temu
Skończyła 40 lat. Całkowicie zniknęła z mediów
2 godzin temu