Warszawa, 23.12.2025 (ISBnews) – Cloud Technologies wypracuje rekordowy wzrost sprzedaży w tym roku, spodziewa się prezes Piotr Prajsnar. W październiku sprzedaż danych do kluczowych klientów zwiększyła się o 60% r/r; to kolejny miesiąc z rzędu z tak wysokim tempem wzrostu, znacząco przekraczającym rynek.
„Z prawdziwą satysfakcją raportujemy dynamikę sprzedaży danych do kluczowych klientów za październik, a wypracowany wynik utwierdza nas w przekonaniu, iż 2025 rok będzie rekordowy pod względem sprzedaży danych. Ostatnich kilka miesięcy, w których osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki sprzedaży, z ponad 40-procentowymi wzrostami we wrześniu i październiku, dowodzą, iż umiemy odpowiednio wykorzystywać nasze zasoby, by rosnąć organicznie. Wierzę, iż mamy potencjał i możliwości, aby dalej rosnąć” – powiedział Prajsnar, cytowany w komuniukacie.
Raportowany wskaźnik obejmuje kluczowych klientów Cloud Technologies i jest wyrażony w USD. Około 80% przychodów ze sprzedaży danych Cloud Technologies pochodzi z największego rynku reklamowego świata, czyli z USA.
Celem strategicznym Cloud Technologies jest dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży danych w obecnych i nowych obszarach o dużym potencjale wzrostu. W ramach realizacji strategii spółka skupia się przede wszystkim na rozwoju organicznym obszaru sprzedaży danych, prowadzi prace badawczo-rozwojowe, które zaowocowały wprowadzeniem w marcu br. nowej wersji platformy do zarządzania danymi, wzbogaconej o funkcjonalności AI, umożliwiające błyskawiczne tworzenie grup docelowych do kampanii online. Spółka inwestuje również w precyzyjnie wybrane podmioty z rynku AdTech, posiadające własną sieć dystrybucji danych – w lipcu 2024 Cloud Technologies nabyła 100% udziałów w norweskiej spółce Nordic Data Resources, a w maju br. przejęła kanadyjską firmę Data Desk, wskazano w materiale.
Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii. Zajmuje się big data, marketingiem i monetyzacją danych. Cloud Technologies stworzyła jedną z największych na świecie hurtowni danych oraz platformę Big Data (DMP) – OnAudience.com. Spółka była notowana na rynku NewConnect od 2012 r., a w 2022 r. przeszła na rynek główny GPW.
(ISBnews)

19 godzin temu














