
Kończą się prace nad strategią wspólnej marki „Polska Wołowina”. Zgodnie z decyzją podjętą przez największe polskie zakłady mięsne uczestniczące w spotkaniu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, marka ta będzie budowana w oparciu o certyfikowaną produkcję zrównoważoną, która spełnia wysokie standardy dobrostanu zwierząt, ograniczania emisji gazów cieplarnianych (GHG) oraz identyfikowalności w ramach systemu QMP (Quality Meat Program).

![CZARNY BILANS. 195 zł straty na tuczniku to nowa norma…[AKTUALNE CENY ŚWIŃ]](https://agroprofil.pl/cms/wp-content/uploads/2022/04/ceny-tucznikow.jpg)

![Ruszają dotacje z ARiMR na maszyny. Co rolnik może kupić? [PEŁNA LISTA]](https://static.tygodnik-rolniczy.pl/images/2025/11/05/h_435506_1280.webp)

![Ceny świń ruszyły z miejsca. Gdzie skupy płacą najwięcej? [SONDA]](https://static.tygodnik-rolniczy.pl/images/2025/11/05/569102.webp)
![Trudny sezon w uprawie kukurydzy. Analiza błędów i rozwiązania na przyszłość [NA ŻYWO]](https://static.tygodnik-rolniczy.pl/images/2025/11/05/h_618771_1280.webp)









