Od 0 do 21 tłustych faktur dzięki pracy na Linkedin. To nie były efekty overnight a rezultaty dzielenia się wiedzą.
Efekt nowego roku lub efekt poniedziałku polega na tym, iż robimy 3 posty na Linkedinie, spędzamy na nim kilka godzin, a potem z rozczarowaniem stwierdzamy, iż Linkedin nie działa. Do rozmowy zaprosiliśmy gościa, który podpowiada jak przepychać się łokciami, ale nie podbić nikomu oka.
Krok po kroku co robić, aby zdobyć klientów. Minimum 4 działania pomagają
- systematyczne zapraszanie
- Linkedin to młotek, etap w procecie sprzedaży
- postowanie dobrej jakości informacji
- udzielanie się pod postami potencjalnych klientów
Niby wiesz, iż opisane powyżej kroki pomagają. A jednak Tomasz zgłębia temat i dodaje więcej wskazówek.
Skąd brać inspiracje do postów.
Jak dodawać do znajomych, żeby nie być sprzedawcą z memów. Jak sprawić, żeby ludzie przyjęli do grona kontaktów.
Kilka działań, które pomogą zwiększać ilość kontaktów. 3 jest chyba najważniejszy, bo pozwala zrozumieć różne komitety w firmach.
Zapraszamy do kolejnego odcinka Escola Mobile.
1 - Intro (00:02:03)
2 - Tylko Linkedin do B2B? (00:04:36)
3 - Jak to robić na LinkedInie (00:10:08)
4 - 4 działania na LI (00:20:47)
5 - Sekret dobrych rezultatów (00:25:49)
6 - Jak zapraszać (00:28:04)
7 - Profil na LI (00:30:11)
8 - Ważna informacja w poszukiwaniu klientów (00:34:57)
9 - Przykład sprzedaży na LinkedIn (00:44:52)
10 - Angielski czy polski? (00:49:09)
11 - Błędy w sprzedaży na LI (00:51:14)
12 - Grzechy kierowników (01:00:47)
Muzyka: Kevin MacLeod
Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT