W świecie, w którym logotyp bywa wart więcej niż produkt, marki są wielkim kapitałem. Które logotypy są najwięcej warte? Best Global Brands 2024 to raport, który weryfikuje wartość największych światowych marek. Logotypy Apple, Amazon, Google czy Microsoft są wszędzie – od ekranów naszych telefonów po billboardy w centrum miast. Ale co tak naprawdę sprawia, iż firmy te wciąż utrzymują się na szczycie piramidy?
Co stoi za sukcesem największych światowych marek? Jak to się zmienia na przestrzeni lat? Produkt nie jest już tak ważny, jak mogłoby się wydawać?
5 dni temu
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Co stoi za sukcesem największych światowych marek? Jak to się zmienia na przestrzeni lat? Produkt nie jest już tak ważny, jak mogłoby się wydawać?
Powiązane
10 zasad upraszczania życia. Slow life w praktyce [OPINIA]
1 godzina temu
Czy otyłość to choroba? Głos ekspertów
3 godzin temu
Miliarder sprzedaje akcje, góra gotówki rośnie
3 godzin temu
Polecane
Pierwsze zwycięstwo i już pokaźny zarobek Sabalenki
39 minut temu
Sabalenka bliżej celu. Zobacz najnowszy ranking
1 godzina temu