Comarch porywa się na rywalizację z Allegro. Spółka podała datę startu nowego serwisu e-commerce

10 miesięcy temu
29 czerwca wystartuje serwis e-commerce wszystko.pl, który bez większego rozgłosu już od kilkunastu miesięcy był rozwijany przez Comarch. Polski gigant systemu obiecuje, iż nowy serwis będzie miał przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania. Wszystko.pl chce przyciągać sprzedawców między innymi brakiem prowizji od sprzedaży i darmowymi metodami promocji produktów. W chwili premiery wszystko.pl aktywnych ma być kilka milionów ofert.


Datę rozpoczęcia działalności wszystko.pl podano w środę. Comarch wyjaśnia, iż premiera serwisu nastąpi po fazie testów, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy krakowskiej spółki, a od marca także sprzedawcy. Dotąd miało już zarejestrować się ponad 11 tys. sprzedawców, w tym takie marki jak Bielenda, Krosno, Trefl, czy BAT PSB.


Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności – zapewnia Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.


Testy beta trwają


29 czerwca portal zostanie uruchomiony dla wszystkich użytkowników. Do tej pory był dostępny tylko dla sprzedawców, którzy poznawali i testowali nową platformę sprzedaży. Teraz można też testować wersję beta wszystko.pl także jako klient. Comarch zapowiada, iż „niedługo po starcie” planowane jest udostępnienie konsumentom aplikacji mobilnej umożliwiającej zakupy w serwisie wszytsko.pl.


Start zaplanowany jest na 29 czerwca, ale zarejestrować się jako sprzedawca można w każdej chwili. Kilkanaście tysięcy przedsiębiorców e-commerce już od miesięcy działa na portalu, integruje sprzedaż i wystawia oferty. Zachęcam do rejestracji; sprzedawcy, którzy dołączą w tym momencie, mogą liczyć na lepsze pozycjonowanie ofert po premierze i specjalne pakiety marketingowe – zapowiada Mariola Barzyk-Libura.


Co ma wyróżniać wszystko.pl na tle konkurencji? Comarch wymienia „przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania”. Czy to okaże się wystarczające w starciu z takimi gigantami jak działające od niemal ćwierć wieku Allegro? Przekonamy się wkrótce.


Zachęty dla sprzedawców


Przedstawicielka Comarchu wyjaśnia, iż celem spółki jest „zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń”. Barzyk-Libura mówi, iż na wszystko.pl klient powinien prosto i gwałtownie kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – zapowiada Mariola Barzyk-Libura.


Z kolei sprzedawców mają przyciągać następujące zachęty:


0 proc. prowizji od sprzedaży,Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta,Sprzedaż w każdej kategorii,Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API,Indywidualny opiekun klienta,Atrakcyjne pakiety marketingowe,Darmowe metody promocji produktów.
Idź do oryginalnego materiału