Comperia inwestuje w e-commerce

6 miesięcy temu

Realizując strategię dywersyfikacji działalności Comperia.pl SA już w 2021 r. zaczęła rozwijać platformę płatności i finansowania zakupów Comfino. Łączy ona dostawców finansowania (banki i fintechy) z przedsiębiorstwami handlowymi i usługowymi.

Dzięki temu ich klienci indywidualni i firmowi mogą wybrać najbardziej wygodną dla siebie formę finansowania zakupów, między innymi raty 0%, kup teraz – zapłać później (BNPL), pożyczek dla firm, faktoringu odwrotnego, a także płatności BLIK.

Rozwój trzeciego filaru

– W ubiegłym roku udało się nam znacznie powiększyć grono sklepów, zarówno stacjonarnych, jak i internetowych, które korzystają z Comfino. Podpisaliśmy ponad 700 nowych umów o współpracy. Jednocześnie do grona podmiotów dostarczających finansowanie zakupów dołączyły czołowe z działających w Polsce banków i fintechów – Bank Pekao S.A., PragmaGo S.A. oraz Paywerk – wylicza Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA, odpowiedzialny m.in. za rozwój Comfino. – W najbliższych kwartałach skupimy się na pozyskaniu kolejnych partnerów w postaci platform SaaS tworzących oprogramowanie dla e-commerce’u, a także nowych dostawców finansowania dla klientów indywidualnych jak i firmowych. W ten sposób chcemy znacząco zwiększyć sieć akceptacji Comfino – dodaje Paweł Szukalski.

W związku z tym, iż projekt ten wszedł w etap komercjalizacji, wydzielono go jako trzeci już segment działalności Grupy – e-commerce, który przyniósł w 2023 r. blisko 1 mln zł przychodu. W dalszy rozwój technologiczny, skalowanie biznesu i budowę sieci akceptacji platformy Comfino Comperia.pl SA zainwestowała w 2023 r. ponad 3 mln zł.

Idź do oryginalnego materiału