Rosnąca popularność platform CTV sprawia, iż planowanie kampanii na dużym ekranie przestaje być wyłącznie zasięgową inwestycją. Dzięki technikom addressable zyskuje precyzję znaną z digitalu, a marki mogą docierać do odbiorców z komunikatami dopasowanymi do ich rzeczywistych zachowań. Czym jest Connected TV i Addressable TV? Connected TV (CTV) to każdy telewizor podłączony do Internetu lub urządzenie […]
Connected TV i adresowalne reklamy telewizyjne – nowa era targetowania

- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Connected TV i adresowalne reklamy telewizyjne – nowa era targetowania
Powiązane
Kurs JPY/PLN 04 czerwca 2025 r.
41 minut temu
Kurs EUR/PLN 04 czerwca 2025 r.
41 minut temu
Kurs USD/PLN 04 czerwca 2025 r.
41 minut temu
Kurs SEK/PLN 04 czerwca 2025 r.
41 minut temu
Kurs DKK/PLN 04 czerwca 2025 r.
42 minut temu
Polecane
Białoruskie media tak piszą o starciu Sabalenki ze Świątek
1 godzina temu
Zwrot o 180 stopni. Sabalenka o relacjach z Igą Świątek
1 godzina temu