Controlling, jako mechanizm budowania zaufania, powinien być postrzegany jako narzędzie wspierające biznes, nie zaś jako kontrola. Odkryj więcej na ten temat w artykule naszego eksperta pt. „Controlling jako fundament zaufania”, dostępnym w czasopiśmie „Controlling i Zarządzanie”.
Controlling, zamiast elementem kontroli, powinien być mechanizmem budowania zaufania. To Controlling przez duże „C”, to sterowanie biznesem, a nie jego kontrola.
Wiarygodne dane, automatyzacja i analiza są kluczowe, ale to człowiek – jego doświadczenie, umiejętność interpretacji, analizy, ale też intuicja powodują, iż nowoczesny controlling jest realnym wsparciem dla menedżerów i biznesu.
Controlling nie jest przeciwieństwem zaufania, to raczej jego podstawa.
Ten temat porusza ekspert Controlling Systems, Grzegorz (Greg) Rawicz-Mańkowski w artykule pt. „Controlling podstawą zaufania”.
Artykuł ukazał się na łamach najnowszego specjalistycznego magazynu Controlling i Zarządzanie.