Klienci docenili Credit Agricole. Bank wrócił na podium i zajął trzecie miejsce w konkursie „Gwiazdy Bankowości” w kategorii „Gwiazda relacji z klientami”. Utrzymał także swoją pozycję w kategorii „Gwiazdy ESG” i uplasował się w niej tuż za podium, podobnie jak w kategorii finanse.
Już po raz 11. „Dziennik Gazeta Prawna” we współpracy Boston Consulting Group wręczył bankom nagrody w konkursie „Gwiazdy Bankowości”. Credit Agricole najwyższą pozycję, trzecią, osiągnął w kategorii „Gwiazda relacji z klientami”. Wyróżnienia w tej kategorii to głos klientów i ich ocena współpracy ze swoim bankiem głównym, a także kwestia zaufania do niego.
– To wyróżnienie wiele dla nas znaczy. Dobre doświadczenia klienta z nami to nasz cel strategiczny i jednocześnie wyróżnik na rynku – mówi Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu banku Credit Agricole.
Bank utrzymał także czwartą pozycję w kategorii ESG. To bardzo dobry wynik, bo ten obszar w wielu organizacjach staje się coraz bardziej strategiczny. Miejsce w tej kategorii zależało od odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań w trzech obszarach: kwestie środowiskowe, wpływ na społeczeństwo, temat ładu korporacyjnego. W każdym z nich pod uwagę brano zarówno działania ukierunkowane na funkcjonowanie samych banków, jak i te, które mają przełożenie na zewnątrz (w przypadku środowiska to np. zrównoważone produkty). Czwartą pozycję Credit Atgricole osiągnął także w wymagającej kategorii Gwiazda Finansów.
Przy tworzeniu rankingu „Gwiazdy Bankowości” wykorzystywane były trzy źródła informacji; dane finansowe i biznesowe banków za lata 2023 i 2024; dodatkowe ankiety wypełniane przez banki oraz ankiety prowadzone wśród klientów instytucji finansowych, na bazie których powstaje wskaźnik NPS – net promoter score.