Reklamy „cudownych środków” na żylaki, bóle stawów, problemów ze słuchem, nietrzymanie moczu mogą wprowadzać w błąd. Oferowane specyfiki mogą nie mieć takich adekwatności – podał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który sprawdzi, czy i jak wydawcy prasowi weryfikują treść reklam. Nie wiadomo tylko po co, bo żaden wydawca nie jest w stanie takiej reklamy sprawdzić,...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Cudują, zamiast zakazać reklamy
Powiązane
Rynek nieruchomości. Podsumowania i prognozy na 2025
5 godzin temu
Polecane
Sensacyjne słowa Novaka Djokovicia. Uważa, iż został otruty
1 godzina temu
"Iga Świątek jest żądna zemsty". Słowa poszły w świat!
6 godzin temu
Skarga nadzwyczajna zostanie zlikwidowana? List do Tuska
6 godzin temu
Maja Chwalińska – tenisistka inna niż wszystkie
7 godzin temu