Reklamy „cudownych środków” na żylaki, bóle stawów, problemów ze słuchem, nietrzymanie moczu mogą wprowadzać w błąd. Oferowane specyfiki mogą nie mieć takich adekwatności – podał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który sprawdzi, czy i jak wydawcy prasowi weryfikują treść reklam. Nie wiadomo tylko po co, bo żaden wydawca nie jest w stanie takiej reklamy sprawdzić,...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Cudują, zamiast zakazać reklamy
Powiązane
Załamanie na rynku szparagów. Co się dzieje z cenami?
36 minut temu
Islandia rozgryzła zagadkę aluminium
57 minut temu
Tak radzi sobie gospodarka UE. Nowe dane ws. PKB
1 godzina temu
Polecane
Zwróciła uwagę na zachowanie Świątek. "To mnie martwiło"
1 godzina temu
Niepokojące słowa dla Świątek? "To jej największy problem"
1 godzina temu
Ranking WTA. Kosztowna porażka Igi Świątek
1 godzina temu