Reklamy „cudownych środków” na żylaki, bóle stawów, problemów ze słuchem, nietrzymanie moczu mogą wprowadzać w błąd. Oferowane specyfiki mogą nie mieć takich adekwatności – podał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który sprawdzi, czy i jak wydawcy prasowi weryfikują treść reklam. Nie wiadomo tylko po co, bo żaden wydawca nie jest w stanie takiej reklamy sprawdzić,...
- Strona główna
- Finanse i gospodarka
- Cudują, zamiast zakazać reklamy
Powiązane
Rząd opóźnił ETS2. I uderzył w program Czyste Powietrze
1 godzina temu
Sąd nad Heweliuszem. Podobne analogie są dzisiaj
9 godzin temu
Polecane
Głośno o zachowaniu Rybakiny. Już sama zabrała głos
31 minut temu
ZUS ściga Polaków. Oto kto znajdzie się na celowniku
33 minut temu
ATP Finals: wyniki i tabele
1 godzina temu
Pierwszy tytuł 19-latka. Zwieńczył debiutancki sezon
8 godzin temu

2 lat temu
















